2011-03-30, 23:35
Medlem
Luxodors avatar
Hej jag har ett problem min pojkvän hånglar med min bästa killkompis....
Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta??
men behöver hjälp med detta hur ska men ta det. Bor ihop med min pojkvän. och blir lite fundersam på detta....
Citera
2011-03-30, 23:36
Medlem
AlphaXrays avatar
Är alkohol inblandat?
Citera
2011-03-30, 23:38
Medlem
Jack.Dogs avatar
Ojdå, då kanske han är en homosexuell man! Hånglar han mer med killkompisen än med dig?
Citera
2011-03-30, 23:38
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxodor
men behöver hjälp med detta hur ska men ta det. Bor ihop med min pojkvän. och blir lite fundersam på detta....

Nu blev jag lite nyfiken på vad "dille" betyder?

Hånglar han med din bästa vän just nu? Isåfall, varför i helvete sitter du vid datorn och skriver ett inlägg på Flashback istället för att rycka tag i horan till kompis och din pojkvän och läxa upp dem?

Edit: Okej, såg nu att det var en pojke han idkade tungsex med. Wow... Svår situation att tackla. Han kanske är så trött på dig att han ville testa något nytt?
Citera
2011-03-30, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Nu blev jag lite nyfiken på vad "dille" betyder?

Hånglar han med din bästa vän just nu? Isåfall, varför i helvete sitter du vid datorn och skriver ett inlägg på Flashback istället för att rycka tag i horan till kompis och din pojkvän och läxa upp dem?

Edit: Okej, såg nu att det var en pojke han idkade tungsex med. Wow... Svår situation att tackla. Han kanske är så trött på dig att han ville testa något nytt?
Dille betyder ungefär att man är såld på att göra något. Man är helt uppslukad.
Citera
2011-03-30, 23:41
Medlem
Luxodors avatar
Alkohol kan vara inblandat men inte alltid.

Nej jag vet inte om han hånglar med mig mer än med min kompis vet ju inte hur ofta dom träffas....
Citera
2011-03-30, 23:42
Medlem
AceDareys avatar
Det betyder att bögen vill ha trekant givetvis. Du borde uppfylla hans önskan och ge honom det.
Citera
2011-03-30, 23:42
Medlem
Sanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxodor

Jag tycker du ska säga att du inte tycker det är okej, säg som det är.
Han kanske är bi?
Isåfall är det ju mindre kul.
Citera
2011-03-31, 00:06
Medlem
Ja du, din kille är definitivt inte heterosexuell.

Fundera och bestäm dig för exakt hur du känner inför detta, sedan konfronterar du honom och berättar sanningen.

Oavsett om du tycker det är okej att han är bisexuell eller inte så borde du veta hur du själv mår av att din pojkvän hånglar med en annan människa, kille som tjej.

Jag upprepar: din pojkvän är inte hetero. Man hånglar inte med killar om man är det.
Citera
2011-03-31, 00:14
Medlem
WD40s avatar
Hånglar han öppet framför dig med killen?
Citera
2011-03-31, 10:04
Medlem
Äh Tycker inte du ska ta det så hårt. Perfekt tillfälle för en trekant istället
Citera
2011-03-31, 11:40
Medlem
Doomarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AceDarey
Det betyder att bögen vill ha trekant givetvis. Du borde uppfylla hans önskan och ge honom det.
Haha, du tog orden rakt ur min skalle!
TS, föreslå en trekant varje lördag, de övriga dagarna är han tvungen att hålla tungan i rätt mun.

Nåja, OnT: Första gången jag hör om något sånt här, men nu vet du hur det känns för oss när våra kvinns hånglar med andra kjoltyg åtminstone. Ställ honom mot väggen och säg att du inte är bekväm med hans bögfasoner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in