2011-03-30, 15:11
Medlem
Tjena,

Jag och min kollega fördöjde tiden på jobbet genom att livebetta på snooker och fick för oss att sätta varsitt spel på (Nästa frame - Första färg att sänkas) Fu vs Trump

Kollegas vad - svart (frame 2)

Mitt egna - Rosa (frame 2)

Vi ser matchen på tv och är relativt säkra på att den svarta sänktes först, men ingen utbetalning görs så min kollega kontaktar support.

Ett bra tag senare (1-2h) svarar supporten att en trader har kollat på ärendet och rosa var första färg att sänkas av fu i frame 2.

Inte heller mitt spel var utbetalat och därmed kontaktar även jag support. Eftersom jag inte fick något svar på nästan två timmar så kontaktar jag supporten själv, och får nu reda på att deras traders ändrat sig och den rätta färgen var GRÖN!?!

Nu handlade det om ynka 175 SEK vinst, men vafan, hur kan man se fel på grön/rosa? Dessutom ligger både grön/rosa på helt fel sida av varandra på bordet.

Är det någon som har liknande erfarenhet av bet365? Bandar de verkligen allt eller har tradern tabbat sig totalt och dragit en chansning?
Citera
2011-03-30, 16:46
Medlem
Själva matchen verkar inte finns med under liveresultaten och även marknaderna (Nästa frame - Första färg att sänkas) togs bort på dagens sista livematch (Edit: när jag kollar resultatsidan nu så fanns ett par frames med, men inte alla. Marknaden fanns definitivt inte spelbar under delar av matchen) .

Något är lurigt med bet365......känns dock märkligt att de skulle bråka över 175 spänn.....

Screenshot på resultatsidan för den utan konto/ inte orkar logga in http://i52.tinypic.com/m7du0z.jpg

Matchen Fu vs Trump finns inte med där
Senast redigerad av Tandemcykel 2011-03-30 kl. 16:57.
Citera
2011-03-31, 00:54
Medlem
Att livespel rättas fel är inte helt ovanligt, oavsett bolag. Fortsätt bråka med dem är mitt tips.
Citera
2011-03-31, 01:07
Bannlyst
Fick ett tennisspel felrättat en gång (livebet något random spel typ - att vinna poäng 15 i game 13). Kontaktade deras livebet som kontrollerade det och såg att jag hade rätt. Fick pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in