2011-03-30, 13:40
Medlem
f3s avatar
Hej, jag vaknade för några timmar sedan med så svullna halsmandlar att jag knappt kan svälja, och att jag inte kan andas ordentligt i vissa positioner med huvudet.

Dom är röda och kanske 3 ggr så stora som vanligt, men inte några vita prickar på dom, men det har som sagt bara gått några timmar, dock kände jag av det igår kväll.

Vad kan jag ha för något? Kan tålas att säga att jag är och har varit förkyld och täppt i näsan sen typ en vecka innan... vilket inte hjälper med andningen heller haha.
Citera
2011-03-30, 14:06
Medlem
Tiberius.s avatar
Jag beklagar, men det ser inte så ljust ut för dig, min vän...

"Hiv är ett virus som skadar kroppens immunförsvar. Tidiga tecken kan vara feber, halsont, svullna lymfkörtlar, sår på slemhinnor och hudutslag..." (Från Vårdguiden)

Du behöver dock inte misströsta då dagens bromsmediciner tillåter dig att leva ett långt och värdigt liv, dock med en viss restriktion gällande sexpartners...

Det är av mycket stor vikt att tänka sig för innan man stoppar in kuken i dagens primitiva och degenererade sliddjur, då du aldrig kan veta vilka primitiva och osunda odjur dom har förlustat sig med tidigare...

Hoppas att du kan lokalisera smittokällan, och därmed likvidera horan som har förstört ditt liv och genom detta förhindra att denna moderna negroida pestsmitta sprids vidare...

Eller så har du helt enkelt drabbats av halsfluss, vilken kanske är en något mer sannolik diagnos...

/ Dr Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2011-03-30 kl. 14:23.
Citera
2011-03-30, 14:34
Medlem
OffT: Suck
OnT: Halsfluss, sannolikt av virus, antibiotika hjälper alltså inte. Smakar det laban i munnen är sannolikheten för bakterier större och du bör gå till drn.
Citera
2011-03-30, 14:44
Medlem
Flashbackhorans avatar
Man behöver inte ha vita prickar för att ha halsfluss, inte feber heller så gå till doktorn om du har jätte ont.
Citera
2011-03-30, 14:48
Medlem
TheBoots avatar
Kåvepenin är din man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in