Citat:
Ursprungligen postat av
GutsAndGlory
Alla är ju olika. Jag hade rätt mycket av mitt fett på just lår/mage. Men jag bytte inte till axlar/överarmar innan jag började få känningar i brösten.
Testa och kör på låren, du kanske inte aromatiserar lika mycket och således inte får några problem
Skulle också behöva göra en konsultation gällande mina bröst. Men orkar inte ta tag i den karusellen. Har kvar mycket av min tonårsgyno som aldrig försvann (puffy nipples och rätt stora vårtgårdar samt mycket ”fett”/”körtel”. Är en relativt hård/grynig massa som man kan greppa med en hand.
Gjorde det när jag var 18. Kom in till läkaren som jobbade på bröstenheten som sa åt mig att spänna bröstmusklerna. 5 sekunder senare skickade han ut mig genom dörren. Landstinget 👍
Åhfan, jag aromatiserar nog ganska mycket jag med. Kört en dbol vända i unga unga dar och det blev känningar direkt så la av..
Smorde axlarna idag för att prova, vet du hur de är med återfuktning några timmar efteråt? Fördelar kontra nackdelar ?
Likadant , vet du ungefär hur mycket utsöndring får man av 6 pump (60mg) tostrex?
Alltså vilket värde kan man förvänta sig?
Får väl checka via blodprov för det är individuellt kan jag tänka mig...
Ska träffa kirurg snart som jag tidigare nämnde. Men sökt pga jag är öm, sen är de ju inte snyggt heller...
Prova ta tag i de igen o dra på lite med smärta osv så går det säkert vägen! Lycka till!
Pingu