Citat:
Ursprungligen postat av
Sotre
Ställde frågan ang nebido och fick bara till svar att det är kladdigt och inte så skonsamt för huden med gelen i längden. Ang östrogenet så är det ingen fara enligt läkaren när man har de nivåerna av testosteron. Har dock fått en annan uppfattning på diverse forum så därav jag ställer frågan till er.
Mvh
ok!
Jag vet ju att vi är ett par här som får oss en kyss av östrogenet trotts att mängden testosteron är väldigt liten. Sen att vissa dalar på Nebido... Ända säkra sättet att veta är med hjälp av ett blodprov.
Det låter som du kommer få gå över till Nebido, normalt sett tar man då blodprov för att se ett toppvärde och ett bottenvärde.
Skulle du må dåligt mellan dina injektioner framförallt mot slutet kan du alltid be dom kolla östrogenet med risk för att man tycker det är onödigt. Tror vi är få som fått det kollat och kunskapen och oviljan att göra något åt det är ganska stor. Dom som väl fått hjälp att hålla sitt östrogen i schack här med ex adex verkar må oförskämt bra

eller ska vi säga.
Så som vi alla borde må!
Lycka till, jag själv föredrar Nebido före gel alla ggr trotts jag upplever att det svänger mot slutet.