Frågan löd:
Citat:
Ursprungligen postat av
Gorgeous George
Tjena grabbar, riktigt grym tråd det här. Har gått på Nebido i 3 år pga testovärdena som låg på 11 då o nu ligger dom på typ 21 tror jag sista testet visade som var för ca 1,5 år sen. Nu till min fråga: Har bunkrat en jäkla massa nebido och hade lite planer på o köra typ 4 ml/ew i 10 veckor för o bygga på lite. Kommer det hända grejer då eller är det helt meningslöst? Anledningen jag inte vill köra med annat aas är att jag känner mig bekväm med det här o sen vet jag till 100% vad jag får o sen är det ju gratis

Tacksam för alla svar.
Leif svarade:
Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Nebido ska inte tas i muskeluppbyggande syfte, för långsam ester. Testo E/C är det du ska köra.
/ Leif
Jag fattar det som att Leif svarade: "Nebido
ska inte tas, som i (
bör inte tas) Alltså inte att det inte
går att ta det i muskeluppbyggande syfte men det är inte rekommendationen, läs Leifs massa argument för det.
Sedan kan jag inflika med att testosteron undecanoate (Nebido) är så långsam så det spelar ingen större roll om han redan ligger på det, skulle han öka dosen tar det flera veckor innan den ökningen kickar igång i form av resultat på gymmet. Så därav vore snabbare estrar ett bättre alternativ att kombinera med om det nu rör sig om ynka 10 veckor.
Vätskeretentionen på undecanoate är inte heller speciellt lockande, speciellt inte om man kör högdos veckovis på den. Vet ju inte om personen här i fråga bryr sig om det men de flesta vill ju undvika att se ut som en blöt säl och lägga till med ett moonface som en badboll med påssjuka etc etc... Även här är snabbare estrar att föredra.