Undrar det samma, kom hem från Tjeckien i fredags och under min vistelse så åt jag kanske den äckligaste och mest sunkiga French-Hot-Dogen jag någonsin ätit i mitt liv på en riktig öststatsmarknad...
Har haft diarré i en i en vecka nu (imorgon) och jag vet inte ifall man borde gå till doktorn snart.