2011-03-29, 17:06
Medlem
Ska till stockholm med skolan om ca 3 månader. Vi kommer några timmar att få tillgång till att gå runt och shoppa. Gillar inte att beställa från internet, så jag tänkte kolla lite efter ett bar baggy jeans. Helst tjej modell/unisex. Vi kommer förmodligen bara att få hålla oss runt Drottninggatan området.

Så, någon stockholms bo eller någon som brukar besöka stan ofta som vet vart jag kan kolla? Helst inte svindyra kläder heller.
Citera
2011-03-29, 17:08
Medlem
n3vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmackit
Ska till stockholm med skolan om ca 3 månader. Vi kommer några timmar att få tillgång till att gå runt och shoppa. Gillar inte att beställa från internet, så jag tänkte kolla lite efter ett bar baggy jeans. Helst tjej modell/unisex. Vi kommer förmodligen bara att få hålla oss runt Drottninggatan området.

Så, någon stockholms bo eller någon som brukar besöka stan ofta som vet vart jag kan kolla? Helst inte svindyra kläder heller.

Lovar dig att du kommer hitta ett par i sthlm. Jag bor inte där men om du hittar en skatebutik så är det bara att gå in i den. Vissa grejer är dyrt men vissa inte. De flesta skatebutiker har ju baggy byxor. Men WESC har ju oftast unisex/tjejmodeller.
Citera
2011-03-29, 17:26
Medlem
jagteamkillars avatar
När jag var yngre fanns det en affär som sålde endast hiphopkläder. Den låg mittemot åhlens. Vad den hette exakt minns jag inte.. Freestyle? Freeway? Nån vet säkert. Om affären finns kvar vet jag dock inte.
Citera
2011-03-29, 17:50
Medlem
brianmolkos avatar
de flesta kedjor har sådana modeller iaf, kanske inte behöver gå till hiphop kläder, modellen brukar ju kallas "Boyfriend"
Citera
2011-03-29, 18:57
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
När jag var yngre fanns det en affär som sålde endast hiphopkläder. Den låg mittemot åhlens. Vad den hette exakt minns jag inte.. Freestyle? Freeway? Nån vet säkert. Om affären finns kvar vet jag dock inte.

Den hette/heter Speedway. sålde mycket Fubu & South Pole.

Annars brukar tex Vero Moda och Gina Tricot ha en del lite baggy modeller,ofta med resårmudd nertill.
Citera
2011-04-12, 17:49
Medlem
De är ju bara fejk baggys på Gina & vero moda, eller så ser man att de är riktiga tjej byxor :/
Citera
2011-04-13, 13:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmackit
De är ju bara fejk baggys på Gina & vero moda, eller så ser man att de är riktiga tjej byxor :/

hm handla på killavdelningen då ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in