2011-04-11, 16:40
Medlem
Shit89breaks avatar
Under högstadietiden så var vi på besök på en gymnasieskola i stan, detta skedde under vinterhalvåret.

Jag och ett par polare står och snackar, vi får syn på två tjejer som står lite längre bort och röker. Jag får för mig att det skulle vara coolt om jag gled fram lite snyggt på isen som hade bildats på skolgården och liksom stannade framför dem. Sagt och gjort. Jag tar sats för att genomföra den ( i min hjärna) genialiska planen, dock så tar jag lite för mycket sats och får lite för hög fart vilket resulterar i att jag istället glider förbi tjejerna och när jag ska stanna lyckas fälla mig själv så att jag drar omkull och glider in i nån liten snödriva. Polarna viker sig dubbla av skratt och tjejerna bara tittar på mig himlar med ögonen, fimpar sina cigaretter och går iväg.
Citera
2011-04-13, 23:52
Medlem
Kom på en kort och fin rackare.

Gick med en tjej på väg hem mot henne (förväntade mig det bästa), vi går och snackar om inget alls, jag ska spotta och råkar då spotta på min egen arm.
Citera
2011-04-21, 00:39
Medlem
Var på en strandfest för ett par år sen där jag var redigt rejält full - kakform heter det i mina kretsar. Hur som helst är mitt minne lite otydligt, men jag minns att det var en riktigt snygg brud som (verkade) vara intresserad av mig. Jag tänkte då imponera med hur duktig jag är på sångtexter och glömde bort att jag dels var full och dels att jag inte kan sjunga. Det lät för jävligt och jag glömde halva texten. Hon verkade dock mest tycka det var roligt, men det tyckte hon inte det var när jag däckade på parkeringen på väg därifrån. Minns inte detta "crescendo" själv men en kompis har berättat att jag satte mig på parkeringen och tog en cigg, tjejen satte sig också och jag somnade helt sonika. Tjejen gick.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in