2011-05-03, 19:50
Medlem
Formatets avatar
Satt också och funderade på om det blir för mycket folk på ett projekt. Men man kan ju faktiskt variera också, jag la tråden med grunden "musiksamarbete". Samarbete har ingen gräns, projekt i sig kanske har.

Jag har i alla fall hörlurar, och en gammal mick från Clas Ohlsons, men det går åtminstone. Annars kan man väl alltid låna sig en mikrofon? Men som sagt. Jag ska kirra ner skype nu, så folk är välkomna att langa på gällande namn och kontaktuppgifter där so we can keep in touch. Lämna via PM eller i tråd, erat val.
2011-05-06, 15:47
Medlem
Formatets avatar
Dog tråden och idén en smula eller? ;d
2011-05-06, 16:22
Medlem
Hyperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formatet
Dog tråden och idén en smula eller? ;d

Det verkar inte bättre än att tråden dog lite

Jag kan tyvärr bara använda MSN, har inte en mick så att jag kan delta i skype diskussionerna. Men jag är gärna med och diskuterar ändå
2011-05-07, 16:18
Medlem
Formatets avatar
Du kan väl langa msn så länge, så har vi i alla fall någon möjlighet att diskutera vidare och dra igång något? Till en början tänkte jag, om man ska ta och komma igång med något!
2011-05-07, 16:39
Medlem
Hyperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formatet
Du kan väl langa msn så länge, så har vi i alla fall någon möjlighet att diskutera vidare och dra igång något? Till en början tänkte jag, om man ska ta och komma igång med något!

Du har ett PM.
2011-05-09, 17:30
Medlem
Hyperias avatar
Jag berättade om samarbetet för en kamrat, och han verkade lite småsugen. Ska jag bjuda in honom? Riktigt duktig kille, tror han har uppemot 4 års erfarenhet, och han har lärt mig det mesta jag kan idag. Så man kan typ säga att han är/var min mentor

Denna låten är gammal, men en utav hans bästa om du frågar mig. Så, som ett litet smakprov på hans musikalitet:
Sammie Bounce - Back In Time (Sebbit Remix)

Är han välkommen in i gemenskapens värme?

Och till Guywithtnt, langa msn i ett PM. Om du vågar förstås...
2011-05-09, 23:44
Medlem
Vippzors avatar
Jag är väldigt gärna med detta om det finns plats som sagt!

Använder mig utav Fl studio, har c:a 2-3 års erfarenhet!
2011-05-10, 17:46
Medlem
Formatets avatar
Hyperia: Vi tar det över msn!
Vippzor: Du har PM!
2011-05-19, 15:47
Medlem
Jag sysslar mycket med progressive / tech-house och har jobbat med FL i ungefär 2 år. Det är väl inte för ens i år som jag har börjat få till lite grejer.

Vad har ni planerat att huvudsakligen arbeta med? Alltså vilken genre dvs?
2011-05-21, 22:06
Medlem
Formatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicedealer
Jag sysslar mycket med progressive / tech-house och har jobbat med FL i ungefär 2 år. Det är väl inte för ens i år som jag har börjat få till lite grejer.

Vad har ni planerat att huvudsakligen arbeta med? Alltså vilken genre dvs?

Ptja, vi har väl inte riktigt suttit oss ner ännu och gått igenom allt. Lite förvirrat atm, men än finns det plats på tåget så att säga. Om inte annat är det ju fritt fram för folk att göra saker med varandra icke bundet till just våran "grupp". Självfallet.

Men kan du länka soundcloud via PM eller dylikt så man kan få sig ett smakprov måhända?
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in