Okey folks. Det verkar som flest röster faller på trance/något inom dess ramar. Jag röstar också för det, har precis börjat syssla lite smått med progressive/tech och bidrar gärna på det viset.
Har funderat lite på denna idé fram och tillbaka en smula, jag tänkte föreslå om detta visar sig gå bra och vara roligt samt intressant att vi kanske kan dra ihop ett elektroband eller dylikt, såhär över nätet? Vore sjukt kul. Men vi får väl se. Inte för att vara alltför högtflygande så att säga.
Har alla skype btw? Tänkte ta och ta hem det till datorn nu och om folk vill kan ni gärna langa era skypenamn så jag kan lägga till er, så kan vi ta och prata mera där. Lär ju gå igenom vilka VST'er alla har, vilka versioner etc etc etc så projektet inte fastnar hos någon som fattas på något och så. Sen är det väl dags att kanske börja med en grund eller dylikt.
NixarN: Ska man ta det som ett intressevisande för att delta, eller är du bara nyfiken på resultatet?
Hyperia: Självklart är du med i värmen! Stig på för tusan! Att blanda tech/hard med uplifting vore som sagt något intressant. Kan bli en riktig clash. Speciellt om vi kanske kan lyckas fånga lite influenser från andra deltagare etc.
tudd: There is always room for one more!
EDIT:
Ygg: Frågan är väl lite om det blir för invecklat med att skicka midi fram och tillbaka i samma veva som det jobbas med .flp? Jag talar ju inte för hela arrangemanget så att säga, men grundtanken var väl att vi skulle hålla oss inom FL's gränser. Men det är väl ingen omöjlighet, so to speak?