2002-04-17, 19:14
Medlem
sryzons avatar
du har missförstått mig jag är pro-israelisk jag menade att ifall ett folks ledare gör något kan inte folket beskyllas för det oberoende ifall de stod bakom honom eller inte. detta var vad stefan sade och jag har förökt att visa att han har fel
Citera
2002-04-17, 19:17
Medlem
sryzons avatar
notera att jag vet vlken otrolig skillnad det är men jag ville visa en höndelse i kopling med sverige så att den enligt närhet´s principen skulle vara enklare att ta till sig
Citera
2002-04-18, 09:12
Medlem
sryzon du är sannerligen patetisk ni judar och judesympatisörer tjatar ständigt om folkmordet som begicks mot er under andra världskriget men andra folkslag som det begicks folkmord mot under före och efter andra världskriget håller ni tyst om. Sryzon jämför hundratals år sedan en avskyvärd akt som bleknar i jämförelse med judarnas folkmord på palestiner, det är helt logiskt att judarna är det mest avskydda folkslaget i världen.
Citera
2002-04-18, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sryzon
kolla jipf´s hemsida. denna organsiation har demonstrerat mot israel så säg inte att judar inte demonstrerar.

:!: Szyrzon, JIPF talar knappast i mitt namn.
I mina ögon är Sharon är en hjälte.

JIPF försöker sitt bästa för att framstå som intelektuella- det är bra.
Och de verkar vara humanister-det är bra.
Och det vill leva i samförstånd?-det är bra.
Det vill ha fred? -det är bra.
Men det verkar ha -oavsett om det är judar eller f.d Israeler- inte ha full koll på vad som sker eller har skett i dagens Israel- och det är inte bra!
Det verkar också svalt palestinska propagandan med hull och hår -det är inte heller bra! Sen verkar det som det vill agera megafon av denna "palestinska" propaganda? -det är absolut inte bra!

Här är utdrag ur en artikel de har, som forfarande ligger on-line:
http://members.chello.se/srebro/joakim.htm

"Då jag först såg de fruktansvärda TV-bilderna av hur 12 -årige Muhammad Al Durrah den 30 september sköts ihjäl av israeliska soldater, efter att fadern förgäves sökt skydda sonen mot kulorna med sin kropp, kände jag precis som Yael Feilers dotter en oerhörd skam och indignation över att soldater från Israels reguljära armé, mina egna judiska bröder, kunde göra sig skyldiga till en så skändlig handling. Jag ville inte acceptera det jag såg, det stämde så uppenbart inte överens med den uppfattning av judisk etik jag tillägnat mig genom åren, och jag grep efter varje möjlig tänkbar bortförklaring, som israeliska källor presenterade. Till slut, allteftersom bortförklaringarna torkade ut och Israel till sist kom med ett tafatt officiellt beklagande, tvingades jag inse att det verkligen hade hänt. Senare fick jag veta att också den ambulansförare från Röda Halvmånen som tillkallats för att söka undsätta Muhammad Al Durrah och hans far blev skjuten i bröstet och dödad av en kula från en israelisk soldat. Jag har känt skam och upprördhet förut över enstaka handlingar som begåtts av mina judiska bröder,..."

Om du känner någon på JIPF så kan du ju uppmärksamma dem på detta:

Jämnför med nedanstående artikel, och läs noga in alla fakta och indicier, och försök sedan tänka ut vilken typ av mentalitet det är som krävs, för att i total respeklöshet för livet, vilka det är som kan kallblodigt avrätta barn, idetta fall för fina propagandabilder, hur stor sannolikhet är det att det är samma typ av svin som klär ut sina barn till levande bomber?
-det är inte judar.
*Det stavas fundamentala muslimska extremistiska fanatiska "Palestinier" = Terrorister.

Vem mördade Muhammed Al-dura?
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=18774
Citera
2002-04-18, 13:07
Medlem
idf din folkmördande skit! du är ett typiskt exempel på en jude och judesympatisörers fasistiska syn, ni har sannerligen ingen rätt att snacka om rättvisa. Dom flesta judar står bakom monstret sharon och erat patetiska skitsnack om eran kamp mot islamiska extremister, som jag har skrivit tidigare erat folkmord sker även på kristna palestinier likväl som på muslimska palestinier flera reportage har visats på svensk tv där kristna palestinska präster berättar om att judarna behandlar dom precis som dom muslimska palestinerna d.v.s folkmord.
Citera
2002-04-18, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan
idf din folkmördande skit! du är ett typiskt exempel .....

.....blahahaha -sorry var tvungen att bryta av citeringen där.
Är Stefan släkting till CID? vilken avdelning sitter du på?

Vilka har "folkmördats" ? Antal offer i folkmordet?
Här kan du läsa lite om massakers på kristna araber, utfört av "Palestinier", berättat av en präst.
Hur man våldtog, kvinnor och barn, skar av könsorganen och stoppade dem munnen på offren, stympade kropparna med att hugga av huvudena, poserade vid liken, skändade de heliga plasterna och gravarna med likplundring och gjorde om kyrkan till skyttebana.
Vilka det var som kunde utföra sådana grymheter?

Arafats "Palestiner", platsen hette Damour och låg i Libanon 1975.
Där 582 Kvinnor och barn mördades, gamla som unga män, ingen skonades, på dessa få dagar i en barbariskt förintelse utfört av teroristerna.

En prästs berättelse:
http://www.free-lebanon.com/LFPNews/psa/psa.html

Varning för starka foton...
http://www.free-lebanon.com/LFPNews/hobeika_damour/hobeika_damour.html
Citera
2002-04-18, 16:31
Medlem
sryzons avatar
n1 jag länner ingen på jipf(elller rätare sagt jag känner vissa som jag vet vilkade är men inte möter dem) när jag gädde länken försökte jag visa ett exepel på judar som protesterar mpt israel (vilket stefan trodde inte fanns) N.2 det här kommer vara mitt sista försök att få dig att förstå jag menade inget med exemplet om andra världs kriget vad jag försökte säga till dig att inget folk har blivit beskylld (med riktighet) för något en ledar har gjort jag menar hur många personer här tycker att danskar är mördare? ändå gjorde en ledare av deras att mord på mer än 100 människor. och ifall jag inte har fel så tycker ingen danskar är mördare detta var min mening att bevisa för dig att bara för en ledare till en grupp människor gör något betyder inte att den gruppen kan beskyllas för det.
oberoende av ifall desa stod eller inte stod bakom ledaren. ingen människa kan gilla massmord, eller folkmord. notera:
jag säger inte att sharon är en massmördare folk får tro vad dom vill allt jag försöker göra är att du inte kan beskylla mäniskorna. jag kommer ge dig ett mycket bra exempel: kosovo tycker du att alla serber är mördare???
Citera
2002-04-19, 11:11
Medlem
Idf och sryzpn judesvin och judesympatisörer ni är fulla av skit ni snackar om extremistiska muslimer som slaktade kristna, flera gånger har kristna palestinier intervjuats utav svensk tv och berättat om förtrycket att dom är lika illa behandlade utav judarna som muslimska palestinier. Jag och många med mej är sannerligen trötta på erat jävla tjat om andra världskriget det är sannerligen synd att hitler inte lyckades utrota er, men var inte oroliga så pass hatade som ni är så kommer ni inom en snar framtid att försvinna från jordens yta. Och sryzon ditt skitsnack om serber och kosovo massor med våldtagna och slaktade serbiska barn kvinnor och män av albaner är ett faktum men som vanligt är judekräken villiga att snacka skit. Tack och lov så är MÅNGA av oss svenskar emot judar precis som dom flesta i resten av världen.
Citera
2002-04-19, 11:31
Medlem
En intressant och sann berättelse
Israeli Jew Bastards using American guns, tanks, helicopters and bulldozers mounted a brutal pre-dawn assault against civilians in a Palestinian Residential Area

RAFAH, Gaza Strip, May 2 -- Jews with American provided tanks and bulldozers smashed into this civilian Palestinian area near the Egyptian border early this morning, killing one teenager, demolishing about 20 homes and damaging a mosque.

Eleven other Palestinians were injured, two of them critically, in the predawn strike, Palestinian officials said. Israeli soldiers fired automatic weapons and tank shells during the destruction of the houses and farmland. The dirty Jew Bastards even bulldoze up the farmland. Dozens of Palestinians, awakened by the barrage, fled the four-hour assault and returned hours later, after first light, to find their homes flattened and the dirty Jew Bastards gone.

The raid came just hours before Israeli Foreign Minister Shimon Peres met with Secretary of State Colin L. Powell in Washington about peace talks. At a news conference after their meeting, Powell and Peres made no mention of the attack, speaking only of a need to reduce the violence and restart the long-stalled talks. Peres urged the United States to help arrange a cease-fire.

Using the phrase, "Dirty Jew Bastards", immediately earns me the label anti-Semite. That worries me not even one Jewish fingernails worth. I use the phrase because the news of one more Jew atrocity committed with American armaments against the Palestinians is just one more, "Ho Hum, so what else is new". It isn't news. The hope is get distinguished from the clutter.
Another reason is, Israel and her crimes are truly Jewish crimes and not just Israeli crimes. Without the support of diaspora Jewry, in particular Jewish Americans, Israel would be severely weakened and would find it necessary to observe the same norms of behavior as other nation states do. Jews in America constitute a moneyed fifth column and subvert the political process to the Jewish agenda. The intent is to make Jews own this criminality, for truly it is Jewish.
Finally, for better or worse, good or bad, the course which this conflict takes will be heavily influenced by American Jewry. Perhaps the legitimacy and the notoriety of this phrase "Dirty Jew Bastards" will raise the consciousness of American jewry. If not this verbiage, then the targeting of Jews worldwide, by Arab resistance fighters worldwide holds the potential to raise the sensitivities of Jews worldwide to the oppression and injustice perpetrated on the Palestinians by Jews.

Och här är om judekräket Sharon
Ariel Sharon "We Control America"
Jeruslam, Occupied Palestine -- Sharon to Peres don't worry about American pressure -- "We Control America"
=========
Occupied Jerusalem 3 October, 2001 (IAP News)

An acrimonious argument erupted during the Israeli cabinet weekly session last week between Israeli Prime Minister Ariel Sharon and his foreign Minister Shimon Peres during which Sharon reportedly yelled at Peres, saying "don't worry about American pressure, we control America."
Comment Admittedly, this is not a stellar source, but can you imagine that the jews would report something like this. In my opinion this is probably a true and accurate account.

According to the Israeli Hebrew radio, Col Yisrael Wednesday, Peres warned Sharon that refusing to heed incessant American requests for a cease-fire with the Palestinians would endanger Israeli interests and turn the US against us.

At this point, a furious Sharon reportedly turned toward Peres, saying "every time we do something you tell me America will do this and will do that…I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it."

The radio said Peres and other cabinet ministers warned Sharon against saying what he said in public because "it would cause us a public relations disaster."
Citera
2002-04-19, 15:38
Bannlyst
sryzon-Shabat Shalom

Citat:
Idf och sryzpn judesvin och judesympatisörer ni är fulla av skit ni snackar om extremistiska muslimer som slaktade kristna, flera gånger har kristna palestinier intervjuats .....

...blahablaha tvungen att klippa citatet igen med judehataren där.

Tänkte istället titta lite på signaturen dåren har.
Citat:

Aphartheid var ett system baserat på ras-åtskillnad mellan svarta och vita i sydafrika, Israel har inget sådant system då Israel är en demokrati, det finns ca 1.000.000 Israelska araber med medborgerliga rättigheter inom 1967 gränser, dessa arabers rättigheter innebär även rösträtt och möjlighet att rösta fram egna representanter.

Israelisk aphartheid politik kanske istället består i de tusentals svarta som i räddningsaktioner har flygits in till Israel för att bli medborgare, istället för att, som alla andra nationer, stjäla svarta människor som slavar från Afrika genom århundradena?

Folkmördare?
Så här ser ansiktet ut av folkmördare:
http://www.israelnewsagency.com/palestinianwarcrimes.html

Ingen rättegång, ingen försvarare, ingenting, men självklart ska liket efter tortyren visas upp i sedvanligt barbari i avskräckande syfte för det yngsta barnen, om svinen beter sig på detta sätt mot varandra, i jesus födelsestad, hur tror ni då de behandlar sina fiender i sitt "heliga krig"?
Citera
2002-04-19, 16:30
Medlem
sryzons avatar
shalom idf . det som förvånar mig stefan är att du vägrar lystna jag talar inte om just en konflikt jag har fdanemaj försökt påpeka att bara för att ett folk ledare mördar betyder inte att folket är mördare. dettta var vad jag ville säga med mina exempel men du vägrar gång på gång att se vad jag försöker säa och istället kritiserar att jag tog b.la. hitler-tyskarna som exempel jag förundras över denna trångsynthet stefan gång på gång och vet su vad jag tvivlar starkt att de flesta svenskar hatar judar mycket starkt betvivlar jag detta. men visst ifall det gör dig gladare beskyll judar för allt och inget. jag är trött på att försöka förklara att du och jag är inte så jävla anerlunda. men men ifall du vill agera liten barnunge som vägrar lystna så för du väl göra det
Citera
2002-04-19, 19:12
Medlem
Securions avatar
sryzon... Kan du ta det där igen? För jag fattade inte ett dugg av vad du skrev...

Jag tror du skrev nåt om att bara för att ett folks ledare mördar så är inte folket mördare? Och sen nåt om att tomten bor på sydpolen? Eller...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in