• 7
  • 8
2014-07-24, 11:38
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Vet inte om han är ren eller dopad men generellt sett hur många byggare i hans storlek är rena?
Citera
2014-07-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vet inte om han är ren eller dopad men generellt sett hur många byggare i hans storlek är rena?

Absolut ingen. Har man koll på vad som är möjligt rent och inte, inte efter egna åsikter osv utan efter vetenskap och forskning så är han långt över vad som är möjligt att nå ren.

Ta inte mitt ord på detta, men jag tror även att han har haft någon period där han växte rätt jävla rejält väldigt snabbt.
Citera
2022-10-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Tro mej: Man kan vara en trevlig jävel, trots att man är dopad!

Man blir inte en skitstövel per automatik.

Roddy är ju en gammal B&K profil och han har ju varit en profi inom fitnessvärlden sen mitten på 90-talet. Jag kunde köpa att han var ren när han vann sin första SM-tävling. Men när han drygt ett år var med i ett stort träningsrepotage i B&K började jag ana oråd.. Typ +20kg deffad vikt.. Hmmm...
Det skulle vara otroligt kul om Ove "trycket" Rytter åkte in på ett test. Nu har jag iof inte sett nått av honom på ett par år, men när det begav sej så var han i riktigt vass form. Ingen jätte. Absolut inte. Det som snarare gjorde honom suspekt var hans eviga försvarstal för sina kompisar som just Roddy, Andreas Carling.. mfl..mfl.. "nej ingen doping här inte"..
Träffade Rytter i Kairo 81. Dryg jävel. Fö vart store Gunnar från Norge bestulen på ett wm guld då. Grym fysik på baggen.
Citera
2022-10-02, 14:16
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Klart att han är sönderdopad precis som ALLA andra i hans storlek.
Han verkar dum i huvudet för övrigt!
Polare med Patrik Sjöberg…bara en sån sak!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in