2011-03-28, 15:30
Medlem
Sandworms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Skojare? De är ju scenmagiker, det är väl ingen av dem som hävdar att de har övernaturliga krafter? Fast visst är det kul att försöka lista ut hur de gör...
Förmodligen inte..
Men man kan ju börja undra med tex det där med drömritningen. Hur visste han vilka drömmar hon skulle välja?
Frågorna var väldigt generella hon kunde valt vad som helst. Det var riktigt skumt...
Citera
2011-03-28, 15:33
Bannlyst
Tittade 5 min medans det var reklam på andra programet och fick kväljningar efter några sekunder då det sög getspene...

Tippar på att programet kommer läggas ner efter nästa avsnitt...
Citera
2011-03-28, 15:34
Medlem
svampinfektions avatar
Förutom att finnen valde att rita en jävla sol sa ju inte mycket: uppfinningsrik kändisen var alltså?

"Började du med att rita en cirkel?"
"HAHAH, JAAAA, "

Först och främst är det ju underhållning med Uri fucking Geller, som nästintill bevisades av Skägg-randi att han var uppstyltad och snackade skit. Satte nästan i halsen när han sa att han jobbade för CIA. I vilket fall som helst, stod det bl.a i aftonhoran att någon brud trillade och slog i huvudet på övningen kvällen innan, vilket de säkerligen gör varje kväll innan fenomen: vem säger inte att kändisarna är där och berättar vad de ska drömma med?

Hur sannolikt är det egentligen att de kör full on full oneklig harry potter på nationellteve?
Citera
2011-03-28, 15:35
Medlem
svampinfektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocolus
Tittade 5 min medans det var reklam på andra programet och fick kväljningar efter några sekunder då det sög getspene...

I för sig fick man ju nästan ont i huvudet när hon skådespelarhoran pratade - helt omöjligt att lyssna på henne. Minns inte vad hon hette, men det var den gamla blonda
Citera
2011-03-28, 15:36
Medlem
:Ericuss avatar
Jösses så pinsamt. Bara sett fram till den där Peter som försöker sig på tidernas äldsta trick typ; cold reading, och failar totalt. Pinsamt.
Citera
2011-03-28, 15:38
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandworm
Förmodligen inte..
Men man kan ju börja undra med tex det där med drömritningen. Hur visste han vilka drömmar hon skulle välja?
Frågorna var väldigt generella hon kunde valt vad som helst. Det var riktigt skumt...

Ja, det är riktigt skumt att man kan gissa rätt. Sen när man gör tester med sådana där människor, som verkligen ska bevisa att de verkligen kan. Så får de inte mer rätt än vad en normal människa skulle gissa sig till.... Det är skumt....
Citera
2011-03-28, 15:42
Medlem
wizzmans avatar
jag vill veta hur fan han kunde veta att hon ritade en sol! vill verkligen ha reda på det
Citera
2011-03-28, 15:42
Medlem
Sandworms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ja, det är riktigt skumt att man kan gissa rätt.
Jo verkligen.

Men det mest fascinerande var ändå det med klockorna. Att dom började fungera när vi alla sa det. Har ingen förklaring på det, helt otroligt egentligen.
Något är det allt.
Citera
2011-03-28, 16:08
Medlem
Davideks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandworm
Jo verkligen.

Men det mest fascinerande var ändå det med klockorna. Att dom började fungera när vi alla sa det. Har ingen förklaring på det, helt otroligt egentligen.
Något är det allt.

Läste att 50% av alla klockor som lämnas in är inte mekaniskt trasiga. Om man håller hårt i handen värms kanske oljan upp så att den går i några minuter, han vred ju också på de? vissa klockor vrider man ju på, ist för batteri. så det han gjorde var ju sakade liv i den. värmde, skaka och vred. bör funka.

tycker dock han borde komma på något bättre än 1 2 3 fungera! garva sönder
Citera
2011-03-28, 16:20
Medlem
Släp mig inte
Citera
2011-03-28, 16:32
Medlem
parkmattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
jag vill veta hur fan han kunde veta att hon ritade en sol! vill verkligen ha reda på det

Vet inte om jag har rätt men, då han ställer sig mot tjejens rygg ser det ut som att han vinklar tavlan så att han kan se reflektionen utav hennes bild på sin, behöver inte se så mycket för att kunna gissa vad det är.
Citera
2011-03-28, 16:33
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocolus

Knappast, med tanke på att TIOTUSENTALS TRASIGA klockor, mobiler, datamaskiner, etc, BÖRJADE FUNGERA under Showens gång:

http://twitpic.com/4e710o

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in