• 2
  • 3
2012-04-13, 15:02
Bannlyst
Är det hans TV-tröja han har på sig vid olika tillfällen med drygt 3 år imellan eller har han den hela tiden?
Citera
2012-04-13, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacnamara
Peter Sjöström blir sparkad från Polisen, bra jobbat Peter Sjöström, bra jobbat! Domen

Jävligt fint! En mjukstart med en bengalisk eld i brevlådan känns passande. Sedan avslutningsvis lite misshandel på stan.
Citera
2012-04-14, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Jävligt fint! En mjukstart med en bengalisk eld i brevlådan känns passande. Sedan avslutningsvis lite misshandel på stan.
Nej låt bli sådant, låt han hellre känna förnedringen över att ha supit för mycket, begått förgripelse mot tjänsteman och slagit ner en 18-årig kille under samma kväll samt blir sparkad ett år senare. Bra jobbat Peter Sjöström, bra jobbat! Jag vet att Peter Sjöström läser denna tråd, #Vinkar hånfullt åt Peter Sjöström#

Peter Sjöström är en sparkad polis, 54 år gammal och attraktiv på arbetsmarknaden?
Dem man ger får man tillbaka, karma kallas de
Citera
2012-04-14, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacnamara
Nej låt bli sådant, låt han hellre känna förnedringen över att ha supit för mycket, begått förgripelse mot tjänsteman och slagit ner en 18-årig kille under samma kväll samt blir sparkad ett år senare. Bra jobbat Peter Sjöström, bra jobbat! Jag vet att Peter Sjöström läser denna tråd, #Vinkar hånfullt åt Peter Sjöström#

Peter Sjöström är en sparkad polis, 54 år gammal och attraktiv på arbetsmarknaden?
Dem man ger får man tillbaka, karma kallas de

Kan tänka mig detta synsätt också. Hoppas han får en riktigt usel pension och får leva på existensminimum resten av livet. Säkert värre.
Citera
2012-04-14, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Kan tänka mig detta synsätt också. Hoppas han får en riktigt usel pension och får leva på existensminimum resten av livet. Säkert värre.
Det är säkert värre , att attackera Sjöström kan bidra till att han kan vifta med offerkortet. Men däremot kan man ju lite hånfullt berätta för Sjöström om det komiska i att han som supporterpolis själv lekte huligan på fyllan och fick sparken för detta. Detta sägs i en icke-hotfull ton när ni träffar på Sjöström naturligtvis
Senast redigerad av nacnamara 2012-04-14 kl. 03:08.
Citera
2013-04-14, 16:17
Medlem
Är aikaren en golare? polisanmäler?
Citera
2013-04-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollplanket
Är aikaren en golare? polisanmäler?

Varför väcka en ett års gammal tråd?

Vi vet inte ens vem offret är.