• 1
  • 2
2011-03-28, 23:45
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Folk som inte fattar poängen med rökning är folk som aldrig rökt. Hade det varit äckligt och sämst hade man inte fortsatt. Det går inte att bygga upp ett beroende till något som inte är nice, vilket folk verkar ha svårt att förstå.

Nu ska jag ut på en CIGG och det ska bli skitnice, jävla prettobögar, fattar ni det?

Efter att ha rökt de senaste 10 åren så kan ja säga säkert att du har fel. Det är inte gott. När man börjar röka får man träna på att lära sig dra halsbloss. Man mår illa och blir yr. När man sen är beroende så har man alla möjliga ursäkter till varför man inte KAN sluta, som de du använde ovan.

Ha en härlig död.
Citera
2011-03-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Efter att ha rökt de senaste 10 åren så kan ja säga säkert att du har fel. Det är inte gott. När man börjar röka får man träna på att lära sig dra halsbloss. Man mår illa och blir yr. När man sen är beroende så har man alla möjliga ursäkter till varför man inte KAN sluta, som de du använde ovan.

Ha en härlig död.
Jag fattar inte varför du har suttit med en cigg, tvingat i dig halsbloss och tyckt det smakar illa. Är du dum i huvudet eller bara masochist?
Citera
2011-03-29, 00:56
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Jag fattar inte varför du har suttit med en cigg, tvingat i dig halsbloss och tyckt det smakar illa. Är du dum i huvudet eller bara masochist?

De har du också. Nikotin är ett gift som knappast smakar gott och man måste lära sig att röka. Säger du annorlunda ljuger du.
Citera
2011-03-29, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
De har du också. Nikotin är ett gift som knappast smakar gott och man måste lära sig att röka. Säger du annorlunda ljuger du.
Nej, jag började med att röka gräs så att ta halsbloss kom naturligt. Hade det smakat äckligt hade jag ju inte rökt. Det är anledningen till att jag t.ex. inte röker om det bara finns skitäckliga cigg att tillgå (typ Cambridge från LIDL).
Citera
2011-03-29, 01:27
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Nej, jag började med att röka gräs så att ta halsbloss kom naturligt. Hade det smakat äckligt hade jag ju inte rökt. Det är anledningen till att jag t.ex. inte röker om det bara finns skitäckliga cigg att tillgå (typ Cambridge från LIDL).

Ok
Citera
2011-03-30, 15:17
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Tja, det är ju bara att väga fördelar mot nackdelar. Hmmm, häftigt och i vissa lägen avslappnande jämfört med gula naglar, gula tänder, torrt och matt hår, fulare och rynkigare hy, större risk för lungcancer, KOL, hjärtinfarkt, stroke... Hmmm. Det måste fan vara jävligt häftigt om det ska vara värt det.

Eller jäävligt skönt.
Citera
2011-03-30, 15:39
Medlem
Naturligtvis förstör rökning hyn. Vet många exempel på detta. Rökning är häftigt om man är under 25, sen är det bara dumt och vidrigt.

Rökare har en tendens att alltid bortförklara rökningens negativa effekter och istället får dom det att framstå som det är bra att röka istället. Detta är en slags övertygelse tills sig själv för att man tryggt kan kunna röka vidare. Men rökningen är rena giften för lungorna.

Kolla denna så förstår ni. Framförallt på slutet: http://www.youtube.com/watch?v=nLwlj-VlsOo
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in