2011-03-27, 18:28
Medlem
chweaws avatar
Hejsan!

Nu är det så att jag har laddat ner uniblue powersuit för att i ett försök göra min dator snabbare och installera nya drivrutiner. Men efter att den har gjort sitt så fungerar inte ljudinspelaren och datorns animationer värkar vara segare :S

Jag ville inte ha det så utan jag försöker att göra en återställning från en punkt jag gjorde innan användningen av uniblue ifall något sånt här skulle hända. Men efter att det står att den har gjort en återställning startas datorn och det kommer upp en ruta där det står att det inte gick pga att den inte kan hitta återställningfilerna i register mappen något. Testade att ta en återställningpunkt från ett tidigare datum men lik förbannat kommer samma ruta upp och säger att det inte går.

Skulle hemskt gärna vilja veta om detta går att fixa på något smidigt sätt!

Om tidigare trådar om detta redan finns ( vilket jag inte kunde hitta några) så får ni gärna skriva dem.
Citera
2011-03-27, 20:25
Medlem
du kan gå in i enhetshanteraren och återställa tidigare drivrutiner

mvh
t
Citera
2011-03-28, 19:11
Medlem
chweaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
du kan gå in i enhetshanteraren och återställa tidigare drivrutiner

mvh
t

Tack för tipset
Undrar om du skulle kunna hjälpa mig med ett annat bugg som kom upp... När jag flyttar en ruta eller markerar på skrivbordet så är det de gamla animationerna från Windows 98 ( streckade linjer som markerar och rutan flyttas inte utan en streckad ruta visar vart den riktiga rutan ska hamna.) Riktigt irriterande.
Funderar nästan på en omformatering ...

Vet du nått så skulle jag hemskt gärna vilja veta!

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in