• 1
  • 2
2011-04-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasoda
nja.. jag har ju haft fantasier också om handikappade tjejer, typ att spänna på
en tjej utan armar och ben, eller bara utan ben. Antar att det är en dominans grej.
Vad tycker du om det eller är det bara paralyserade som gäller?

P.S: Jag har sett en annons på just detta på kk.se
Jag kan ibland tycka att en tjej helt utan armar (inga stumpar heller) kan vara jättesexigt på nåt sätt.
Inget jag tänker på särskilt ofta eller så. Ganska sjukt väl?!
Men tycker inte att tjejer i rullstol är så intressant
Citera
2011-04-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammed
Alltså det finns handikappade som ser bra ut, tänk en helt vanlig 15-åring bryter ryggen i handboll eller nått = rullstol resten av livet.

Hon ger inte upp, hon spelar rullstolshandboll idag, är mån om sitt utseende men själva grejen är kanske mer att hon fortfarande är oskuld som 20åring, och hon har hemska tankar som "ingen kommer vilja ha mig längre efter olyckan ja var med om"

- tadaa... så kommer jag och ger henne sin livs finaste gåva :P nästan... dejtar henne nån månad.. sätter på henne 100 gånger, vem vet det kanske leder till ett fast förhållande - men om inte har jag ju gett henne en tid att minnas för livet och det är väll just det.

Tycker lite synd om handikappade. (inte mongos nu) men dem som skadat sig och är fullt normala i övrigt. fan deras sexliv ska väll inte upphöra för att dem råkat skada sig för livet? eller begränsas till andra handikappade?

Tänk sj om du skadar dig på arbetet och blir rullstolsburen livet ut, skulle det inte vara grymt om en riktigt het blondin verkligen visade att du fortfarande var värd nånting? och var "all over you"

Känner du henne?

De kommer en dag är vakra flickor som hon hittar en kille som vill ha henne för den hon är och inte för att få sätta på henne för att hon sitter i rullstol!! Den killen kommer att uppskatta hennes inre med.
Citera
2013-03-02, 21:18
Medlem
Grinulvs avatar
Jag är kille och sitter i rulle pga nervskada, och jag skulle inte banga om det fanns tjejer som tänkte som profeten. En fin brud som kommer och sätter sig på min kuk av rent solidariska skäl.

Jag har spenderat en del tid med handikappade brudar och du kan ge dig fan på att varenda en av dem har pojkvän eller blivit fet knullade. Det spelar ingen roll om de är halvt mongo, finns det en mus så kan du ge dig fan på att det finns en villig man som är där och stoppar in kuken.
Citera
2013-03-10, 13:09
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinulv
Jag är kille och sitter i rulle pga nervskada, och jag skulle inte banga om det fanns tjejer som tänkte som profeten. En fin brud som kommer och sätter sig på min kuk av rent solidariska skäl.

Jag har spenderat en del tid med handikappade brudar och du kan ge dig fan på att varenda en av dem har pojkvän eller blivit fet knullade. Det spelar ingen roll om de är halvt mongo, finns det en mus så kan du ge dig fan på att det finns en villig man som är där och stoppar in kuken.
Är i samma situation så jag passar väl på att skriva under på varenda ord.
Citera
2013-03-10, 14:06
Medlem
Skullknights avatar
Finns ett avsnitt av Family Guy där Quagmire berättar att han gillar handikappade tjejer eftersom de gör saker i sängen som vanliga tjejer aldrig ens tänker på.

Skulle vara kul att få reda på om han har rätt. Jag tackar inte nej till en snygg handikappad tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in