• 1
  • 2
2011-04-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasoda
nja.. jag har ju haft fantasier ocks om handikappade tjejer, typ att spnna p
en tjej utan armar och ben, eller bara utan ben. Antar att det r en dominans grej.
Vad tycker du om det eller r det bara paralyserade som gller?

P.S: Jag har sett en annons p just detta p kk.se
Jag kan ibland tycka att en tjej helt utan armar (inga stumpar heller) kan vara jttesexigt p nt stt.
Inget jag tnker p srskilt ofta eller s. Ganska sjukt vl?!
Men tycker inte att tjejer i rullstol r s intressant
Citera
2011-04-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammed
Allts det finns handikappade som ser bra ut, tnk en helt vanlig 15-ring bryter ryggen i handboll eller ntt = rullstol resten av livet.

Hon ger inte upp, hon spelar rullstolshandboll idag, r mn om sitt utseende men sjlva grejen r kanske mer att hon fortfarande r oskuld som 20ring, och hon har hemska tankar som "ingen kommer vilja ha mig lngre efter olyckan ja var med om"

- tadaa... s kommer jag och ger henne sin livs finaste gva :P nstan... dejtar henne nn mnad.. stter p henne 100 gnger, vem vet det kanske leder till ett fast frhllande - men om inte har jag ju gett henne en tid att minnas fr livet och det r vll just det.

Tycker lite synd om handikappade. (inte mongos nu) men dem som skadat sig och r fullt normala i vrigt. fan deras sexliv ska vll inte upphra fr att dem rkat skada sig fr livet? eller begrnsas till andra handikappade?

Tnk sj om du skadar dig p arbetet och blir rullstolsburen livet ut, skulle det inte vara grymt om en riktigt het blondin verkligen visade att du fortfarande var vrd nnting? och var "all over you"

Knner du henne?

De kommer en dag r vakra flickor som hon hittar en kille som vill ha henne fr den hon r och inte fr att f stta p henne fr att hon sitter i rullstol!! Den killen kommer att uppskatta hennes inre med.
Citera
2013-03-02, 21:18
Medlem
Grinulvs avatar
Jag r kille och sitter i rulle pga nervskada, och jag skulle inte banga om det fanns tjejer som tnkte som profeten. En fin brud som kommer och stter sig p min kuk av rent solidariska skl.

Jag har spenderat en del tid med handikappade brudar och du kan ge dig fan p att varenda en av dem har pojkvn eller blivit fet knullade. Det spelar ingen roll om de r halvt mongo, finns det en mus s kan du ge dig fan p att det finns en villig man som r dr och stoppar in kuken.
Citera
2013-03-10, 13:09
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinulv
Jag r kille och sitter i rulle pga nervskada, och jag skulle inte banga om det fanns tjejer som tnkte som profeten. En fin brud som kommer och stter sig p min kuk av rent solidariska skl.

Jag har spenderat en del tid med handikappade brudar och du kan ge dig fan p att varenda en av dem har pojkvn eller blivit fet knullade. Det spelar ingen roll om de r halvt mongo, finns det en mus s kan du ge dig fan p att det finns en villig man som r dr och stoppar in kuken.
r i samma situation s jag passar vl p att skriva under p varenda ord.
Citera
2013-03-10, 14:06
Medlem
Skullknights avatar
Finns ett avsnitt av Family Guy dr Quagmire berttar att han gillar handikappade tjejer eftersom de gr saker i sngen som vanliga tjejer aldrig ens tnker p.

Skulle vara kul att f reda p om han har rtt. Jag tackar inte nej till en snygg handikappad tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in