Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
Var f-n var du någonstans? Så att jag undvika det stället menar jag...

Coop österplan. Det heter ju coop numer, hette prix förut. Nu när dom frächat upp där så väller det av idioter och annat oknytt inne i butiken
Citat:
Ursprungligen postat av Spikey
Inget slår detta, som jag upplevde i somras:
En lördag förmiddag ska jag bege mig till stranden för att sola och njuta några öl med en polare, jag beger mig till stormarknaden för att inhandla öl, 2 st badlakan och lite smått o gott.
När jag kommer till kassakön och ska betala noterar jag en extremt bedrövlig alkis som står vid slutet på bandet och försöker tigga cigg av kassörskan, alkisen verkade sjunga på sista versen, hostade, dreglade och snorade så att det stod härliga till. Kassörskan försökte ignorera honom, men när det blivit min tur att lägga varorna på bandet blev han helt rabiat efter cigg, började gå upp i varv och började kräkas lite smått på bandet. Jag ser mina nya badlakan åka mot honom och grips av panik, jag vill ju inte ha spyor på dem heller!
Jag lyckas häva ner tygvarorna på golvet och greppa 6-packet innan de åkte in i spyregnet. Jag försökte härja med karln, men han var okontaktbar, kassan stängdes och polis fick tillkallas.
Mysigt
Jag var och handlade i en butik med sån där plåtlåda som man pillar ner sina mynt i om man betalar kontant. Vid slutet av varubandet hängde det en spattig lodis. När folk betalat så sprang han fram och kände efter i myntskålen (som ev. växelmynd trillar ner i) om kunden glömt pengar. Irriterande att ha honom trängandes