Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-09-06, 14:24
Medlem
vaginalprolapss avatar
jag köpte mig en dosa xqs Twin Apple. när jag öppnar dosan är dom bruna, lite kletiga och luktar extremt starkt. de andra smaker jag provat har absolut inte varit varken bruna eller kletiga. Någon här som testat just Twin Apple?
Citera
2025-09-07, 13:22
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
jag köpte mig en dosa xqs Twin Apple. när jag öppnar dosan är dom bruna, lite kletiga och luktar extremt starkt. de andra smaker jag provat har absolut inte varit varken bruna eller kletiga. Någon här som testat just Twin Apple?

Jag har testat flera XQS, Favoriter är Black Cherry Strong, Blueberry MInt och Cactus Sour. Har köpt Twin Apple och gillade dem inte, smakar lakrits och är som du säger bruna och kletiga med underlig doft. Måste finnas NÅGON som gillar dem, de har varit med ett tag nu..
Citera
2025-09-18, 13:00
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Jag har testat flera XQS, Favoriter är Black Cherry Strong, Blueberry MInt och Cactus Sour. Har köpt Twin Apple och gillade dem inte, smakar lakrits och är som du säger bruna och kletiga med underlig doft. Måste finnas NÅGON som gillar dem, de har varit med ett tag nu..

Jag tryckte i mig hela dosan och tyckte ändå att de höll smaken längre en de övriga produkterna.
Jag blev mest förvånad att de skiljde sig så pass mycket från de övriga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in