Har precis skaffat win7. Har en två små problem. Det finns inget alternativ för att sätta datorn i viloläge, ställt in på inställningar att när jag trycker på strömbrytarknappen ska den gå i viloläge istället för att stängas av men det verkar inte fungera. Sedan på startknappen visas bara alternativen: stänga av, låsa, energispararläge.
Mitt andra problem är att jag blir utloggad från hemsidorsidor efter typ 10, 15 minuter, som facebook.
Nätverksdiagnostik i Windows Information om utgivare
Hittade problem
Anslutningen tillåts inte av fjärrenheten eller -resursen.Anslutningen tillåts inte av fjärrenheten eller -resursen.
Enheten eller resursen (127.0.0.1) har inte konfigurerats för att acceptera anslutningar på port "WWW-tjänst (HTTP)". Identifierat
Kontakta nätverksadministratören Slutfört
Hittade problem Identifieringsinformation
6 Anslutningen tillåts inte av fjärrenheten eller -resursen. Identifierat
Enheten eller resursen (127.0.0.1) har inte konfigurerats för att acceptera anslutningar på port "WWW-tjänst (HTTP)".
Kontakta nätverksadministratören Slutfört
Datorn eller enheten som du försöker nå är tillgänglig men stöder inte det du vill göra. Detta kan bero på enhetens konfiguration eller begränsningar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!