Citat:
Ursprungligen postat av MrCoffey
Ska idag på min första fest med jobbet. Anledningen är att en kollega fyller år och ska därför firas. Nu är jag endast 20-år och har därför inte hunnit uppleva en jobb-fest tidigare och vet därför inte hur jag ska bete mig. Vill inte komma tillbaka till jobbet på måndag och vara den där unga killen som skämde ut sig. Samtidigt vill jag ju kunna ha kul även på denna festen och att de övriga faktiskt gillar mitt sällskap. Behöver lite tips här.
• Hur mycket är OK att dricka i dessa sammanhang?
• Ingen specifik klädkod är nämnd men normalt i jobbsammanhang så är det casual. Det kommer även en hel del av kollegans andra vänner. Vad ska jag ha på mig?
• Det är även sagt att inga presenter ska köpas. Betyder det att jag bör ta med en kartong choklad, blommor eller liknande? (Ni vet hur det är med att det som sägs egentligen är kodord för något helt annat).
Det kan också vara viktigt att veta att kollegan som fyller år är kvinnlig och de flesta som kommer närvara är mellan 25-50 år (som sagt är jag själv 20).
Övriga råd uppskattas självklart också.
Fan vad roligt och spännande TS!
1, Jag tycker att du nu ska gå ganska hårt ut och visa dem andra på ditt jobb att du är en riktigt rolig och partyvänlig kille. Drick därför mycket, grunda lite innan hemma så du är bra på lyset från början till slut. Tre fyra starka groggar hemma, sen har du med dig en fickplunta med Whiskey i som du spetsar ölen din med under festen.
2, Skjorta och Cowboyhatt...Funkar alltid.
3, Eftersom det är en dam som fyller år måste du vara lite fiifig och inhandla en dildo. Kommer garanterat att infinna sig en rolig och glad stämning när det paketet öppnas.
Viktigast av allt TS är att du är dig själv. Bjud på dig själv, kom på lite sköna skämt du kan dra och träna in dom så att dom sitter senare.
Lycka till!