2011-03-26, 11:59
Medlem
Tojjbojjs avatar
Kastade iväg ett mail till dem för ett par dagar sedan:

"Hej!

Varför lanseras inte General Extra Sterk i svensk tappning på den svenska marknaden?

Vänlig hälsning
XXXXX"

Svaret jag fick:

"Tack för att du kontaktat oss!

General Ekstra Sterk är för den Norska marknaden och finns i Norge och vid gränshandeln till Norge.

Om du fortfarande undrar över någonting är du välkommen att kontakta oss via e-post eller på telefon.

Med vänlig hälsning

XXXXX
Konsumentkontakt,
Swedish Match Division Nordeuropa"

Seriöst? Känns som man får ut mer av att diskutera med en papegoja om meningen med livet..

Fråga: Vad tror du är syftet med att vi finns? Om det ens finns ett sådant?
Svar: Kex!

Fråga: Kex? är det meningen med livet menar du?
Svar: KEX!

Senast redigerad av Tojjbojj 2011-03-26 kl. 12:02.
Citera
2011-03-26, 12:18
Medlem
ninjatorrents avatar
hahah deras kundkontakt har alltid varit värdelös, du kan dock beställa extra sterk på nätet om du vill ha det!
Citera
2011-03-26, 15:06
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Helt obegripligt värdelös kundkontakt. Har själv mailat dem med en önskan om att de ska återlansera gbgs rapé original portion och fick nått ointresserat standardsvar tillbaka.
Under all jävla kritik.
Citera
2011-03-26, 15:35
Bannlyst
Inget att vara ledsen för. Beställde en stock general ekstra sterk lös. För några månader sedan blev mycket besviken, datumet var färskt men snuset var hur torrt som helst.
Citera
2011-03-26, 17:57
Medlem
BThomass avatar
Hehe! Fick ungefär samma svar när jag frågade dom om det kommer ut Grov Svart i lössnus.
Fast där förklarade dom att dom tyvärr inte kunde yppa företagshemligheter utan det skulle visa sig i tobakshandeln
Citera
2011-03-26, 23:05
Bannlyst
Alltså hör bara av er dit om ni har fått för lite snus i en dosa eller nåt annat fel. Dom skiter totalt i vad man säger. Jag har försökt få dom att börja med Stjärnsnus och karlskrona snus i över 5år.
Citera
2011-03-26, 23:12
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Alltså hör bara av er dit om ni har fått för lite snus i en dosa eller nåt annat fel. Dom skiter totalt i vad man säger. Jag har försökt få dom att börja med Stjärnsnus och karlskrona snus i över 5år.

Så man kan skriva att man fått för lite snus i en dosa, ta bort några och ta bild på den. Och så får man en kompensation på några dosor?
Citera
2011-03-26, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Så man kan skriva att man fått för lite snus i en dosa, ta bort några och ta bild på den. Och så får man en kompensation på några dosor?
Ja det har jag gjort lol, men gör det inte för mycket haha dom lär ju fatta annars att de är en bluff.
Citera
2011-03-26, 23:23
Medlem
Finns general extra stark hos turkenkiosken där jag bor i alla fall (gbg).
Men är väl troligtvis importerad.
Citera
2011-03-27, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av budd4H-
Finns general extra stark hos turkenkiosken där jag bor i alla fall (gbg).
Men är väl troligtvis importerad.
Portion har funnits i sverige sedan sommaren 2009. Men du kanske menade lös hehe. Ha säkert importerad.
Citera
2011-03-27, 18:43
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Portion har funnits i sverige sedan sommaren 2009. Men du kanske menade lös hehe. Ha säkert importerad.

A, tänkte väl. Extra Sterk i portion har funnits ett bra tag i skåne nu. Har dock inte sett lös någonstans
Citera
2011-03-30, 03:48
Bannlyst
Har varit där på besök och det är en aning sektliknande. Verkar som att de är extremt petnoga och har massor av principer som inte får brytas.

De fick oss att skriva på ett kontrakt att inte yppa "företagshemligheter".
Senast redigerad av surreal.this 2011-03-30 kl. 03:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in