Citat:
Ursprungligen postat av uberlight
Under de månader jag har varit medlem har jag sett och fått frågor om hur gammal jag är bara för att de tycker att jag skriver som en 14 åring. Det är så jäkla störande, bara för att jag då(enligt någon) inte skriver som en 18 åring så måste de ställa samma fråga istället för att diskutera eller svara på frågan jag ställer i någon tråd. Så jäkla barnsligt.
Så ni som gör det, förklara varför? Fastän jag skulle veta att en viss person skulle vara minderårig skulle jag skriva ett vettigt inlägg istället för att börja fråga hur gammal den personen är.
Eftersom du ställer din fråga till dem som svarar med att fråga om din ålder så kanske jag inte är rätt person att svara i din tråd, men jag tror att det finns ett samband mellan att fråga om en persons ålder och att skriva andra nonsenssvar.
De som skriver nonsenssvar är ryggdunkare som aldrig vågar ha en egen åsikt utan endast agerar ryggdunkare till andra medlemmar.
Så mitt råd till dig är att ignorera ryggdunkarna och koncentrera dig på att diskutera de ämnen som intresserar dig.
Det finns många intressanta ämnen att diskutera på Flashback och lika många intressanta åsikter att ta ställning till. Så det är slöseri med tid att koncentrera sig på nonsenssvar och ryggdunkare som inte tillför något.