2011-03-25, 23:52
Medlem
julllleees avatar
Hej, finns det någon sätt så man kan få ut ljudet ur två enheter? Tack på förhand!
Citera
2011-03-25, 23:57
Medlem
Mercedess avatar
http://www.mrgizmo.se/products/3.5mm...a-musiken.html

kan det vara nånting? ska själv koppla upp två olika ljudsystem i hopp om att få grymmare ljud...
Citera
2011-03-26, 00:00
Medlem
Om du använder Realteks programvara så öppnar du "Avancerade enhetsinställningar" i deras meny och där ser du troligtvis vad du söker.
Men om du inte inte använder deras programvara och har deras ljudkort.. så tror jag nästan du måste skaffa den, har aldrig själv sett det alternativet direkt i windows.

Tips!
Om du vill spela upp ljudet med något program där man inte kan välja vilket enhet man ska använda, som tex spotify. Då kan du välja den enhet i "windows ljud.. hanterare?" som standardenhet så kommer Spotify spela upp ljudet i den enheten automatiskt.
Citera
2011-03-26, 00:09
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercedes
http://www.mrgizmo.se/products/3.5mm...a-musiken.html

kan det vara nånting? ska själv koppla upp två olika ljudsystem i hopp om att få grymmare ljud...

tack var det jag tänkte på
Citera
2011-03-26, 00:11
Medlem
julllleees avatar
hade tänkt ta ut ljud från hdmi sladden och visa 3.5 porten på baksidan av datorn.
Citera
2011-03-26, 00:14
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipeinthewall
Om du använder Realteks programvara så öppnar du "Avancerade enhetsinställningar" i deras meny och där ser du troligtvis vad du söker.
Men om du inte inte använder deras programvara och har deras ljudkort.. så tror jag nästan du måste skaffa den, har aldrig själv sett det alternativet direkt i windows.

Tips!
Om du vill spela upp ljudet med något program där man inte kan välja vilket enhet man ska använda, som tex spotify. Då kan du välja den enhet i "windows ljud.. hanterare?" som standardenhet så kommer Spotify spela upp ljudet i den enheten automatiskt.

funka fin fint. det första du sa
Citera
2011-03-26, 00:17
Medlem
Finemang då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in