2012-02-20, 11:31
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaskinka
Så det är alltså inte illuminati som produktplacerar sin symbol och de existerar alltså inte ens på riktigt? Vilken annan typ av mäktig organisation menar du skulle ha som intresse att visa upp en symbol med en pyramid/triangel och ett öga?
Det är väldigt typiskt för konspirationsteoretiker att inte ha någon riktig teori om hur det ligger till. Istället säger ni bara ATT något är konstigt utan att riktigt specificera vad det är. Smidigt för er då man aldrig kan motbevisa er eftersom ni aldrig hävdar något. Du säger att du aldrig hävdat att illuminati existerar, så du tror alltså inte de existerar då?
Det är väldigt typiskt för konspirationsteoretiker att inte ha någon riktig teori om hur det ligger till. Istället säger ni bara ATT något är konstigt utan att riktigt specificera vad det är. Smidigt för er då man aldrig kan motbevisa er eftersom ni aldrig hävdar något. Du säger att du aldrig hävdat att illuminati existerar, så du tror alltså inte de existerar då?
Men herre gud är du trög på riktigt eller låtsas du bara?
Citat:
Så det är alltså inte illuminati som produktplacerar sin symbol och de existerar alltså inte ens på riktigt?
Det vet jag inte, jag säger varken bu eller bä.
Citat:
Vilken annan typ av mäktig organisation menar du skulle ha som intresse att visa upp en symbol med en pyramid/triangel och ett öga?
Ancient mystery religion....?
Citat:
Det är väldigt typiskt för konspirationsteoretiker att inte ha någon riktig teori om hur det ligger till. Istället säger ni bara ATT något är konstigt utan att riktigt specificera vad det är.
Jag ställde en fråga, varför dessa symboler? Vad gör de med våra hjärnor. Jag har bara hävdat att de existerar en produkt placering av all seeing eye. Det är jävligt specificerat vad jag menar, att det existerar en produkt placering av all seeing eye.
Citat:
Smidigt för er då man aldrig kan motbevisa er eftersom ni aldrig hävdar något. Du säger att du aldrig hävdat att illuminati existerar, så du tror alltså inte de existerar då?
Jag hävdar att det existerar en produkt placering av all seeing eye. Och när jag har tid ska jag återkomma med bevis ifrån youtube. Jag har aldrig hävdat att illuminati existerar, jag har aldrig hävdat att illuminati inte existerar.
Slutsats ang illuminatis existens, för mig då= JAG VET INTE om illuminati existerar.
Är något mer oklart? Återkommer med bevis, för du orkar ju inte söka själv.