2012-02-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t4t5
Det jag inte fattar är: om det nu finns en hemlig superelitmega-klubb som styr hela världen i smyg utan att någon märker det, varför envisas de då med att uppmärksamma oss om att de finns genom att pumpa in symboler i videos och skriva texter åt artister som handlar om hur mycket makt de har?

Hade jag kunnat styra världen hade jag i alla fall sett till att hålla det hemligt, och inte lägga till massa "clues" överallt så att folk förstår vad jag gör.
Vårat undermedvetna lägger märke till saker du själv inte tänker på. Tänkte och hann du reagera alls på bilderna i musikvideon? Inte jag heller. Efter noggrann granskning så ser jag hur manipulativt det är. Jag har pluggat en hel del inom handel och där har jag själv lärt mig hur vi genom att lägga ut små hints för det undermedvetna ( Synen lukten och hörseln är det man riktar sig till ) att just köpa produkterna. Likaså fungerar hyptnos. Hyptnos är att du berättar till en omedveten persons undermedvetna ( Det som alltså registrerar ALLT ) hur du ska tänka och göra. På så vis kan man alltså manipulera folk till nästan vad som helst. Jag är inte EXPERT i ämnet men försöker lära mig så mycket jag kan. Det du gör är att förneka faktan som finns för du har blivit tillsagd till att göra så, utan att du själv vet om det ( Also called BIG MINDFUCK ) .
Citera
2012-02-11, 15:13
Medlem
Jooncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Är det Jay Z som själv bestämt att den skadade skulpturen skulle vara med 1/100 dels sekund.Varför visade han inte en hel skulptur istället?

Du får tycka precis vad du vill Det är din fulla rätt.
Själv tror jag på livet efter döden,eller att åtminstonde en del de frälsta lever vidare.Denna erfarenhet har jag då döda personer uppträder i mina drömmar och talar med mig.(fast jag kommer aldrig ihåg vad de säger,ibland är det nummer)Kände också stark närvaro av någon vid en bilolycka som gav mig min telefon,som egentligen låg i handväskan.
Min åsikt är att livet skulle varit enklare och bättre om det inte funnits något bakom.
Enligt många religioner existerar godhet men också ondskan.Finns Jesus så finns också jävulen och han är f-b bra på att lura oss jordbor.Men vi vet inte allt och ingen kräver att vi ska veta allt.

Livet skulle varit enklare om det inte funnits något bakom.

Ja varför?
Ta Marc Antony´s You sang to me (1999) musikvideo som handlar om ett konstnärspar som målar tavlor.Sött.Men varför har dessa tavlor 1.17 inget romatiskt innehåll utan ser ut som franskt avantgarde?-och vad är symboliken i att en tavla står snett uppställt i fönstret och trillar sedan ut.

http://www.youtube.com/watch?v=MY4YJxn-9Og&feature=related

Varför såg man dess motiv så hastigt,när man sedan pausar 1.24 så ser man att motivet föreställer tvillingtornen,varför kände jag på mig att det var något skumt med den där tavlan??och varöfr trillar just den tavlan ut genom fönstret?Det är precis som det finns någon psykopat som strör ut kryptiska medelanden här och var men det är ändå förlångsökta för att man skulle kunna ställa någon till svars.

En annan video som jag kom på igårkväll var bröderna Herreys"Diggelo-Diggeley-ett oskyldigt namn.

http://www.youtube.com/watch?v=UTFec_mrD-c

Blixtar och dunder,magiska under-Detta är vad Egyptens överstepräster sysslade med.Batterier och elektricitet samt energiutvinning och tyngdlöshet.(vilket jag är för oinsatt av för att förstå.

åh jag började nästan sväva i mina gyllne skor-Detta har inte med frälsning eller glädje att göra utan detta är "något" konkret.Guld är ett ledande material och utifall det är tekniskt möjligt att få metaller att sväva genom någon energiskapande elektricitet eller antigravitation??Finns forskare som hävdar att detta är möjligt( i liten skala)
Jag har visioner, för millijoner??$$$
Hela svenska folket såg showen ,dessutom vann de Eurosongcontest också

Texten är Skriven av Britt Lindeholm,vad sjutton har hon för koppling till kabbahla& Egyptisk häxkonst och energiutvining?
http://search.babylon.com/imageres.php?iu=http://www.secondhandsongs.com/picture/52949&ir=http://www.secondhandsongs.com/artist/15971&ig=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8a4of0zFmZWLhgxRkfGFuO5lJHiMmx AIkdgmqdYjPlfPkijavFkVvOg&h=194&w=129&q=Britt Lindeborg&babsrc=SP_ss

1984 ja vad hände då Palme skjöts på beställning 1985-men det var väl ett annat drama men lång planering bakom.Annars finns det faktiskt teorier om att frimurarna skull ligga bakom mordet.
Något för GW Persson mer att sniffa runt i.
Jag tror faktiskt att du har en poäng med det fetmarkerade. Frågan är hur du kommer reagera när du inser att den psykopaten är du själv.
Citera
2012-02-11, 15:20
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joonc
Frågan är hur du kommer reagera när du inser att den psykopaten är du själv.

Jaha då attackeras man helt plötsligt som kristen,antagligen bara för att man är ärlig över sina upplevelser.Inget ovanligt.Detta är ett fritt forum folk får tro eller ha vilken uppfattning som helst bara man kan argumentera för sin sak -vilket du INTE kan,bara slå sådär fegt under midjan på folk.

Psykopat är man väl i själva verket om man låter sådan här få försigå-vilket gör ganska många politiker till psykopater--,men jag ska tänka på er benämning utifall detta kan gagna mig-ingen som tidgare sagt något liknade iaf-och jag blev faktiskt ledsen.
http://www.psykopat.se/kannetecken-pa-en-psykopat.php
Fick 2 rätt ,nummer 1 ,och 14,varav jag egentligen är mer spontan än impulsiv och 17 har jag tyvärr ingen erfarenhet av.
Senast redigerad av diana-II 2012-02-11 kl. 16:11.
Citera
2012-02-11, 15:20
Medlem
Flusons avatar
Finns för mycket paranoida foliehattar som gör så att dom som inte tror på illuminati tar ämnet på allvar, men jag tycker att man inte ska uttala sig om nånting om man inte undersökt illuminati saken, speciellt dom som "Illuminati finns inte är ni retard i huvet eller, väx upp" <-- det är såna människor som kan inte kan komma med riktiga argument, och då menar jag inte argument om den här videon, jag menar att hitta motbevis mot MASSOR av illuminati bevis.
Citera
2012-02-11, 15:27
Medlem
JJSs avatar
FInns en skum stillbild på 3.27 också
Citera
2012-02-11, 15:48
Medlem
Låten heter "Niggas in Paris" och folk ropar Illuminati när bilder på Paris visas i videon. Hjärntvättat löst folk, det är konstverk och arkitektur, så någon sådant forum passar nog denna tråden bättre i.
Citera
2012-02-11, 15:53
Medlem
hopplakerstins avatar
Maktkåta människor som Hitler, Stalin, Mao etc, exisisterar även idag, fast med andra namn...
Att lära sig något gör man best genom att titta tillbaks i historien, så dagens maktelit är väl inte dummare än att de uppgraderar sina strategier? Istället för bara järnhanden, så har man även sammetshandsken. Illuminati är ritningarna, till vadå? Att förslava människor på bästa sätt. Hela Illuminati bygger på illusion, illusionen illustreras bäst i filmen matrix, och det enda som får det att gå runt, är att folk tror på matrix, med varmkorv/GT/fotboll/9-5jobba, jobbet kan ju iförsig vara produktivt, men mestadels av alla jobb idag är ju ungefär lika hjärnstimulerande som att pilla sig i näsan. Men det syns ju hur detta påverkar gemene man, depression och ångest blir allt vanligare. Nu ser det ju ut som att ekonomin kommer gå rakt åt helvete också, men det är precis vad man förväntar sig om man inte lever i "the matrix".

Det hela bryts ner till makt och egotänkande, människor är den mest värdefulla råvaran och slaveri har alltid förföljt mänskligheten.
Citera
2012-02-11, 16:30
Medlem
Smuldegarns avatar
Det enda jag har hittar är bilder vid 3.22, 3.27, 3.32. Varför alla dessa bilder är så tätt bredvid varandra och att jag inte hittar några mer efter det är lite konstigt. Är det något speciellt dom har gjort i videon så vi ska vara "extra känsliga" för att ta åt oss dessa bilder eller något kanske?
Citera
2012-02-11, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nilson
Ja på riktigt så existerar Illuminati och det finns oerhörda mängder med bevis.

Om du kollar tillbaka i tiden och ser hur dom steg för steg tar till sig mer mark för att i framtiden skapa en ny världsordning så finner du svaren, kolla bara på sydamerika för 40 år sedan då de implementerade diktaturer för att följa deras kapitalistiska väg. Samma fragment händer med mellanöstern idag.

Sedan så ska vi inte prata om ACTA-lagarna, RFID-chippen(Rfid baby tracking), UAV's som ska spana på civil mark i USA, Ökad polisrekrytering i alla EU länder, inkl. Sverige, krigen mot Libyen, < var en mediaskugga där svensk militär hade bombarderat ett civilt hus i Libyen där flera hundra civila omkom då dom hittade Osama bin Ladin, sköt honom och sänkte ner honom i havet utan några som helst bevis att han verkligen existerade.

Om dessa inte är tillräckliga bevis på att vi är påväg mot ett kontrollsamhälle där medial och allmän hjärntvätt kommer vara mer än vardag, så behöver du en ordentlig spark i ryggen som väcker dig till liv.

Detta är verklighet, majoriteten av dagens människor blir hela tiden pumpade med idealer, trender och liknande, inte för att vara sån men det är på så sätt som människor blir egoistiska och de utvecklar ett onaturligt ha-begär efter saker hela tiden. Det roliga är att Teknologin som är på marknaden idag är flera år gammal, men man måste ju hålla den ekonomiska balansen i cirkulation hela tiden. Därför släpps det år efter år nya tekniker i alla former som ska ersätta den från året innan, detsamma med trender och idealer som ska få dig att fortsätta konsumera på den andra marknaden för att hålla detta djävulska världsspel igång där en minoritet av jordens befolkning lever drägligt och de resterande sliter hårt för att överleva vardan.

Låter detta konstigt eller rimligt för dig? Vill du verkligen leva i denna drömvärld som ändå kollapsar inom en snar framtid? Juste, det var faktist nära att kollapsa nyligen, om inte kina köpt 30% av USA:s statsskuld då Obama hotade med en statsskuldssanering.

Så ja, fortsätt du titta på din babysitter s.k. TV:n, vi har ändå ingen chans mot "eliten" då minst 90% av folket är redan indoktrinerade till denna jobba-konsumera-sova-dö fenomenet. Ingen verkar vilja vakna upp och ta det röda pillret om man säger så.
Varför tar du inte bara ditt liv då om vår värld är på väg nedåt? Om det är som du säger så borde ju varken du eller jag ha någonting att se framemot i framtiden, eller hur? Håller du koll på tågtabellen? Det kommer gå snabbt, jag lovar.

Är så trött på alla dessa jävla foliehattar som tror att det finns någon världsordning som styr allt vad som matas in i våra hjärnor. Jag väljer väl för fan vad jag vill handla, läsa, lyssna och titta på. Vad är det för droger ni tar egentligen, eller är det bara en slump att alla ni verkar lida av en extrem förföljelsemani? Illuminati, mmm, ni verkar ju vara de enda som har några "bevis" för det, ändå så utnyttjar ni bara er fantastiska kunskap om detta på ett internetforum som är ganska begränsat. Samla ihop er och skriv ihop en bok tillsammans där ni presenterar fakta istället för att hämta irrelevanta delar ur världshistorien för att få den till er sanning.
Citera
2012-02-11, 19:39
Medlem
eenoks avatar
Hela världen håller på att bli ett stort redlight distrikt med porr, våld, spel och krig, ond bråd död
förslummad. allt för att du ska förkasta din själ och till slut gått så långt att den sen tillhör den fulaste av dom alla.

lättkontrollerade och beroende sen raka vägen ner till helvetet,

vi måste börja hitta tillbaka till kärleken och harmonin, den finns minst lika mycket men i den här takten så är den snart borta för alltid, vad är det dom igentligen vill med det här?
som jag skrev ovan... bara läsa en gång till
Citera
2012-02-11, 19:49
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Varför tar du inte bara ditt liv då om vår värld är på väg nedåt? Håller du koll på tågtabellen? Det kommer gå snabbt, jag lovar.

Så fruktansvärt att bara skriva något sådant till en annan människa.

Du och andra här utgör de mest illtoleranta släkte som någonsin skådats.Okej,jag har förståelse för folk som anser att illuminternas & frimurarnas makt är överdriven alt inte existerar,men det är ganska otäckt hur man i Sverige 2012 bokstavligen uppmuntrar en annan person av annan åsikt eller tro att ta livet av sig!!!

Är din morsan hemma så vill jag tala med henne!!
Citera
2012-02-11, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Så fruktansvärt att bara skriva något sådant till en annan människa.

Du och andra här utgör de mest illtoleranta släkte som någonsin skådats.Okej,jag har förståelse för folk som anser att illuminternas & frimurarnas makt är överdriven alt inte existerar,men det är ganska otäckt hur man i Sverige 2012 bokstavligen uppmuntrar en annan person av annan åsikt eller tro att ta livet av sig!!!

Är din morsan hemma så vill jag tala med henne!!
Du borde kanske gå en grundkurs i läsförståelse, för det där var nämligen en fråga mer än en uppmaning. Om vi lever i en så fruktansvärd värld så finns det ju ingen mening med att leva, för Illuminati styr den och de vill väl knappast vårt bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in