2012-02-10, 10:44
Medlem
Paid in Fulls avatar
Ok. Världen styrs av en liten grupp människor och har alltid gjort det, och de styr befolkningen via en musikvideo av två rapartister. Vad ska ni göra åt det? Jävla foliehattar.
Citera
2012-02-10, 10:52
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paid in Full
Ok. Världen styrs av en liten grupp människor och har alltid gjort det, och de styr befolkningen via en musikvideo av två rapartister. Vad ska ni göra åt det? Jävla foliehattar.

Seriöst, gå och lägg dig din jävla pajas.
Vem har sagt en liten grupp?
Vem har sagt att det är bara Kanye och Jay-Z?
Vem har sagt att VI ska göra något åt det?

Fan, jag blir så jävla less på sånna som du.. förneka förneka och sedan förlölja oss som tror på detta. Fyfan, låt oss spekulera om detta ifred om du inte tror på det.

Återigen, jävla pajas!
Citera
2012-02-10, 10:59
Medlem
Känns som många i tråden har sett The Arrivals...

Vad händer när dom styr hela världen då? Illuminati verkar ha gjort ett bra jobb de senaste århundradet iaf.

Men juste, demokatri osv är ju också djävulens verk.

Men vad händer då, om dessa djävulsdyrkare som redan styr världen kan styra den lite mer. Kommer djävulen kliva ner på jorden och så börjar allt brinna?

Eller vill ni ha tillbaka att leva i hyddor och kolonier i små grupper runt om i världen? Eller lite gammal kristenhet med kyrka på söndagar, censurerad musik osvosv. Hajjar inte vad felet är. Det finns inget som kommer gör att människan lever sida vid sida alla har pengar eller kanske handlar med kottar, man kan göra allt, sova hur länge man vill. Är den Utopi Guds verk eller? Snacka om att ställa ont mot gott / gupper mot grupper / vi mot dom.
Citera
2012-02-10, 11:01
Medlem
Det kan ju också vara så att när hela den här grejen med att leta illuminati i musikvideor började så är det någon producent som har suttit på youtube och kollat för att se vad folk tycker om hans video och stött på fenomenet.

Sen har han berättat det för sina arbetskamrater i fikarummet, dom har garvat läppen av sig och har hur roligt som helst när dom gör sina videos nu för tiden, dessutom genererar det fler klickningar.

Hade jag varit producent/dyl hade jag tyckt att det var hysteriskt roligt och inte för en sekund tvekat på att driva med alla
Citera
2012-02-10, 11:02
Medlem
Combots avatar
Två rappare, stormrika, med storhetsvansinne. Big deal.

Jävla video, stackars de med epilepsi
Citera
2012-02-10, 11:17
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot

Har man epilepsi ska man undvika videon. Det står ju tom i början av den. De kanske var tvungna till det efter "All of the lights"-videon :P

De är 2 av de största rapparna i världen, jag och andra har väntat på den här videon länge, och att den skulle se ut som den gjorde var väntat. Kul med liveljud första hälften också, även om det framgår än tydligare vem som är bäst av de 2.
Citera
2012-02-10, 11:26
Medlem
crewzs avatar
Cred till TS!

Märks tydligt att folk måste öppna sina ögon. Inte så att denna video representerar illuminati förutom pyramidliknande bilden i slutet vad jag kunde se.

Lite OffTopic;

Men Usch för folk som är för rädda för att inse hur världen ser ut. Titta vart vi är idag.
Folk vill verkligen leva i sin lilla bubbla.

Dags att vakna människor. Vi kommer ingen vart om vi ska blunda för verkligenheten.
Citera
2012-02-10, 11:26
Medlem
Paid in Fulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot

Kan det vara så att illuminati gjort videon obehaglig för epileptiker med flit för att de vet något vi inte vet???????

Epileptiker kanske är vår planets Jedi-riddare och illuminati kanske är en del av en galaktiskt konspiration som försöker förtrycka alla livsformer och få dem att arbeta 9-5 för att de inte ska få reda på att de åker runt och bygger pyramider åt primitiva civilisationer bara för att de ska få ännu en planet att erövra????????
Citera
2012-02-10, 11:32
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Den där bilden hann mitt öga inte registrera, men tack f(för nu vet jag).

Mycket intressant,temat att visa upp en spräckt och skadade antik skulpturer betyder något.
Antika grekiska eller romerska marmor skulpturer har under upprepande tillfällen vandaliserats
Man har knuffat omkull dem så, att armar och ben lemlästas,huvud & ansikten förstörs osv
(Näsor är också ofta avslagna, eftersom det är näsan som ger ett ansikte mycket av sin karaktär.)

Googlar man vandalism av skulpturer så får man upp bildstormen och annat.http://no.wikipedia.org/wiki/Ikonoklasme

Vandalism av just antika skulpturer är dock både historiskt och nutid ett välkänt fenomen och detta har inte ens fått egenen benämning?Några årtal på rak arm som antika skulpturer har vandaliserats och förstörts är 400.talet,renässansen och 1700-talet.
Egentligen borde man ju kunna hitta dröser av kulturarvs-avhandlingar om detta ,gällande vandalism av äldre konst men ämnet förblir outforskat eller kanske mer "tabubelagt",eftersom alla vet om det.

Historisk och känd vandalism
Dem mest nutida kända i pressen är väl talibaners spräning år 2001 av nästan 2000 årig Buddastaty i sandsten.
Historiska vandalism är Napoleons härjningar i Egypten,där soldater förstärde näsan på Sfixen,
(Ingen slump)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sfinxen_i_Giza

Även i Sverige har antika skulpturer vandaliserats,på Gunnebo slott,i Mölndahl.
Fantastiska stayter som Gustav III hade med sig ifrån Rom (kankse var kopior ifrån äldre skulpturer men iaf)-en höstmorgon dag så var allt sönderslaget??? Marmorn låg i spillror.Armar avslagna,näsor spräckta??? (måste vara ett insidejob)
Datumet var en 15-17 (helg i oktober) och överenstämmer med något handelsavtal
den första familj skrev,(hört historien en gång)som byggde slottet.
Här är nytagna bildern utifrån parken och trädgården så att ni andra vet hur Gunnebo ser ut.
http://www.digitalworkflow.se/gunnebo-slott-i-vinterskrud/
Allt är bara så tomt!!!

Stämmer detta är vi alltså inne på ett tecken!Att slå sönder antika skulpturer är en maktutövning ifrån de satanistiska frimurari -och illuminatisällskapen, man vill genom illtolerans förstöra den äldre generationens kulturarv och ersätta den av något "nytt".

I samband med Gunnebo slott så borde ett namn nämnas:Lars Gahrn, skrivt ett antal böcker osv.
Intressant man och han har väl antagligen på sitt vis gjort mången goda ting för.
G.http://larsgahrnskriver.wordpress.com/2011/08/12/ellesbo-%e2%80%93-gunnebos-syster-pa-hisingen/
Sedan har vi ju plundringen av national muséet i Bagdad under kriget år 2003. Över 15 000 sumeriska och mesopotamiska föremål förstördes eller försvann spårlöst. Fyfan gör ont i mitt hjärta bara jag tänker på det.
Citera
2012-02-10, 11:59
Medlem
LGDs avatar
Kände mig äcklig till mods av början till videon, ser ju fan ut som 1984. Även om dessa Illuminater finns, så tror jag att den symbolik de skickar ut inte har en så stor betydelse som de tror, bara betydelse för dem. Jay-Z var halvdan i början av sin karriär, men inte mer än så, nu gör han bara skitmusik, likaså Kanye West. Är det någon man ska lyssna på så är det DMX !
Citera
2012-02-10, 12:00
Medlem
Sumo7s avatar
Tror mer på en PR grej, inte första gången Kanye eller Jay-Z har konstiga grejer i sina videos.
Kolla in Power t ex, kan ju va så att Kanye gillar det ockulta, mystiska grejer, antika gudar och shit
Citera
2012-02-10, 12:05
Medlem
skogsluders avatar
Fy fan... detta är ju precis vad artisterna vill få fram. Så mycket folk som möjligt till deras musik och så mycket uppmärksamhet som möjligt..

Vad skulle möjligtvis en 30 årig neger-rappare ha att göra med illuminati?

Ni är så jävla ologiska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in