Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-03-25, 18:27
Medlem
Jag är 19. Har bara inte haft lust att prova förens nu.
Citera
2011-03-28, 18:16
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TapopA
Jag är 19. Har bara inte haft lust att prova förens nu.

Vad väntar du på? Köp någon white portion och börja.
Citera
2011-03-28, 19:07
Medlem
Benke.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TapopA
Hej! Hadde tänkt börja snusa. Men tänkte förs börja med att sno en av pappas Onico prillor för att se "hur det är". Vad kan jag vänta mig? Hur stor skillnad är det mellan Onico och vanligt snus?

Herregud, med tanke på din stavning och att du skulle "sno" en snus av din far tyder helt klart på att du inte är myndig.
Citera
2011-03-30, 17:01
Medlem
skrudiss avatar
Aja, om vi bortser från omyndighet eller ej, så försök ta en prilla när du har druckit lite. Din mun är då torr och du blir inte lika uppenbart påverkad av nikotinet som i nyktert tillstånd. Sedan, om du tycker att det är något för dig, så är det bara att härda igenom snusfyllan. Men jag tycker såhär: det ska vara njutningsfyllt och inget plågsamt att gå igenom en prilla snus.
Citera
2011-04-09, 01:08
Medlem
Köpte en General och prövade, var ingen höjdare.
Citera
2011-04-09, 01:25
Medlem
Oscar-sans avatar
Efter maten snusen är den ända snus jag tar, snusar inte under dagen.

Men om du kunnat hålla dig undan så pass länge tycker jag inte att du ska börja. Kostar onödiga para, för att inte tala om hälsoriskerna.
Citera
2011-04-09, 02:06
Bannlyst
Jag tycker ju helt klart att du ska snusa - OM du känner att du kan hålla det under kontroll och har råd med det, finns knappt något godare än o trycka upp en ordentlig prilla (lös) i käften och sitta o glo TV eller läsa något, eller bara njuta av musik - speciellt när du är som mest sugen. Och kom ihåg att beroendet sitter bara i hjärnan, om du kan kontrollera det så har du ju inget att frukta.
Att sno snus av farsan är la ingen höjdare - speciellt inte Onico!m det kommer ta ett tag innan du lär dig att uppskatta snuset, det rinner och svider/värmer som fan i början, men häda ut bara. Börja med ngn white, gå sedan över till vanlig blöt påse och sedan lös, toppa det med en öl/kopp kaffe och börja hugga ved - då jävlar är du manlig
Citera
2011-04-09, 10:10
Medlem
Om jag fick spola tillbaka tiden och ändra på EN ENDA sak i mit liv skulle det vara till den dagen jag tog min första snus och få det ogjort. Det var 10 år sedan och jag har fan inte lyckat sluta. Har försökt flera gånger och vill inget hellre, men det går fan inte. En dosa om dagen i 10 år.. lägger man ihop 1 + 1 och frågar sig om man inte skulle kunnat ha roligare för dom pengarna så blir svaret ganska uppenbart. Åka jorden runt eller ha en äcklig jävla sörja i käften?
Citera
2011-04-09, 20:39
Medlem
Oscar-sans avatar
Såhär slutar man snusa: ...slutar köpa snus.
Citera
2011-04-09, 20:43
Medlem
SutOchFascinerads avatar
Välkommen till snusklubben. Självklart ska du börja snusa, jag har snusat regelbundet i 13 år, min läpp är lite fucked up, ens mun hygien blir klart sämre, men älskar mitt snus och tänker absolut inte lägga av. Mycket pengar i sjön, de får du räkna med. Å sen va noga me å borsta tänderna så blire nog bra skaru se. Hej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in