2011-03-25, 17:31
Medlem
Prestationens avatar
Sålt iväg 7 år gamla tramadol som jag antar inte har någon effekt längre, med tanke på hur gamla dom är.
Men nu återkom han idag, och han köpte dom jag hade kvar. Han sa inget om effekten av tabletterna,
frågade givetvis inte om dom funkade heller men dom måste ju "funkat" om han återkommer, 500 mg gäller det första han köpte.

Så jag undrar ifall dessa verkligen har fungerat eller om det helt enkelt är placebo effekt?
Citera
2011-03-25, 17:33
Bannlyst
Kolla bäst-före datum?
Citera
2011-03-25, 17:38
Medlem
Prestationens avatar
Visste ju att dom är gamla, brydde mej inte att personen som köpte dom äter gamla mediciner heller men. Tänker inte svara på dumma frågor när det va jag själv som hade en fråga.
Citera
2011-03-25, 17:39
Medlem
HentaiMannens avatar
Har käkat 5 år gamla tram. Funka fint. Så 7-åriga bör vara ok med.
Citera
2011-03-25, 17:47
Medlem
Prestationens avatar
Så du det du kände kan inte ha varit placebo effekt då? Fast du kanske åt en större dos.
Men dom är 7 ÅR gamla tycker effekten borde vara borta, eller iaf kraftigt minskad.
Som sagt en liten dos 500 mg, brukar knappt märka av något under den dosen.
Citera
2011-03-25, 19:06
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prestationen
Så du det du kände kan inte ha varit placebo effekt då? Fast du kanske åt en större dos.
Men dom är 7 ÅR gamla tycker effekten borde vara borta, eller iaf kraftigt minskad.
Som sagt en liten dos 500 mg, brukar knappt märka av något under den dosen.

Var definitivt inte placebo effekt. Jag har sett frågan några gånger förr här på FB, och för dem har gamla tram funkat också. Svårt att säga om de funkade lika bra som nya dock.
Citera
2011-03-25, 22:04
Medlem
bumbaclot.s avatar
Har du ingen koll på det du säljer pojk? Nej men skämt åsido. Mediciner brukar oftas fungera även om bäst före datumet har passerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in