2004-09-16, 13:07
Medlem
icys avatar
Jag tycker det är dags att ta bort det här delforumet. Det var från början meningen att det var meningen att folk skulle komma med förslag på förbättringar, men nu är majoriteten av trådarna rena gnälltrådar, om tråden inte börjar som en gnälltråd så utvecklas den oftast det till en.

Det har mer eller mindre utvecklas till ett krig med admin och moderatorerna och vissa användarna, och vad kommer ut av det ingenting. Så fort en moderator gör det minsta fel kommer den beryktade "gnällmaffian" och uttnyttjar det. Moderatorerna kan göra fel dem också, det är mänskligt att fela, gör de fel är det naturligtvis rätt att säga vad som är fel, men inte till dessa rena häxjakter som vissa användare sysslar med. Det är ytterst osmakligt. Vissa användare verkar vara mer intresserade av att förstöra Flashback genom att bara gnälla på olika saker, istället för att vara involverade i olika disskusioner som är meningen med ett forum.

Så, eftersom tydligen inte detta delforumet funkar som det skall tycker jag man kan ta bort det, och låta dem som har något vettigt att säga till moderatorerna resp. admin göra det genom pm. Låt inte forumet förtäras av all denna negativa energi som ett fåtal gnällnissar håller på att skapa.
2004-09-16, 13:08
Medlem
hagge3s avatar
Det är väl bra att det finns ett forum för gnäll? Så blir det mindre gnäll i övriga trådar.
2004-09-16, 13:10
Bannlyst
Vilken jävla skit ide.
2004-09-16, 13:16
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Jag tycker det är dags att ta bort det här delforumet. Det var från början meningen att det var meningen att folk skulle komma med förslag på förbättringar, men nu är majoriteten av trådarna rena gnälltrådar, om tråden inte börjar som en gnälltråd så utvecklas den oftast det till en.

Det har mer eller mindre utvecklas till ett krig med admin och moderatorerna och vissa användarna, och vad kommer ut av det ingenting. Så fort en moderator gör det minsta fel kommer den beryktade "gnällmaffian" och uttnyttjar det. Moderatorerna kan göra fel dem också, det är mänskligt att fela, gör de fel är det naturligtvis rätt att säga vad som är fel, men inte till dessa rena häxjakter som vissa användare sysslar med. Det är ytterst osmakligt. Vissa användare verkar vara mer intresserade av att förstöra Flashback genom att bara gnälla på olika saker, istället för att vara involverade i olika disskusioner som är meningen med ett forum.

Så, eftersom tydligen inte detta delforumet funkar som det skall tycker jag man kan ta bort det, och låta dem som har något vettigt att säga till moderatorerna resp. admin göra det genom pm. Låt inte forumet förtäras av all denna negativa energi som ett fåtal gnällnissar håller på att skapa.
Du gnäller på dom som gnäller är inte det lite humor?.
Lägg ner,så länge moderatorerna står above vanliga användare kommer kritik att uppstå.
2004-09-16, 13:39
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Du gnäller på dom som gnäller är inte det lite humor?.
Lägg ner,så länge moderatorerna står above vanliga användare kommer kritik att uppstå.

Kanske man kan tycka, har själv haft viss kritik innan också, men av någon anledning letar jag mig alltid till detta delforumet, och alltid en massa gnäll. Jag har väl kommit till den punkt jag inte orkar lyssna på allt tjafs, och ändå går jag in här. Börjar misstänka att jag har problem!
2004-09-16, 14:37
Medlem
Ibland blir jag så jävla trött på gnället och detta är nog första gången jag gnäller men det finns ju en anledning till allt detta gnäll.
T.ex i Varning till Farbror Einar-tråden så är det en tolkningsfråga om Caine också borde få en varning eftersom han gjorde samma sak som Einar.
Jag tycker Caine borde få en varning, moderator eller ej.
När det gäller detta så handlar det inte om att leta fel som jag tyckte man gjorde när Caine uttalade sig om den mördade 14-åringen även om det var osmakligt.
Var lite konsekventa med varningarna nu både när det gäller vanliga användare och moderatorer.

Förövrigt så borde Flashback-delen vara kvar eftersom annars så kan man inte ge konstruktiv kritik.
2004-09-16, 14:58
Medlem
Technicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Vilken jävla skit ide.

Absolut.
2004-09-16, 15:04
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy

Blablabla. S**tsnack. Fb-forumet ser jag som en garanti på att forumet i övrigt inte ska bli statiskt, eller att överklassen fritt kan köra över gräsrötterna.
2004-09-16, 15:36
Bannlyst
Sluta gnäll på gnället..
2004-09-16, 15:38
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Sluta gnäll på den som gnäller om gnället!

//Mr Radarkontakt
2004-09-16, 15:39
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Nej, vi tar inte bort Flashback, punkt slut.

och eftersom det inte finns någon anledning att fortsätta detta så låser jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in