2011-03-24, 16:57
Medlem
miloudots avatar
Hejsan!

Jag har ingen back eller forwardknapp på min mus, däremot har jag ett scrollhjul som scrollar höger eller vänster när jag klickar det åt respektive håll.

Kan jag anpassa scrollhjulet så att jag får back i webläsare när jag klickar vänster och forward när jag klickar höger på något sätt?

Tackar för hjälp!
Senast redigerad av miloudot 2011-03-24 kl. 17:36.
Citera
2011-03-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Hejsan!

Jag har ingen back eller forwardknapp på min mus, däremot har jag ett scrollhjul som scrollar höger eller vänster när jag klickar det åt respektive håll.

Kan jag anpassa scrollhjulet så att jag får back i webläsare när jag klickar vänster och forward när jag klickar höger på något sätt?

Tackar för hjälp!
Kolla musinställningarna för macroknappar tror jag. Den funktionen du pratar om heter tiltfunktion.
Citera
2011-03-24, 19:32
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Kolla musinställningarna för macroknappar tror jag. Den funktionen du pratar om heter tiltfunktion.

Hittar inga såna inställningar om dom inte ligger någon annanstans än i kontrollpaneken-->mus...?

Jag har Windows 7.
Citera
2011-03-24, 21:42
Medlem
Citat:
Hittar inga såna inställningar om dom inte ligger någon annanstans än i kontrollpaneken-->mus...?

Jag har Windows 7.
Vilken mus har du?
Citera
2011-03-24, 21:51
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Vilken mus har du?

Fujitsu Siemens PC Mouse M500T
Citera
2011-03-24, 22:34
Medlem
Citat:
Fujitsu Siemens PC Mouse M500T
Pröva att installera någon software från deras hemsida eller från någon annan sida.
Fick du någon cd medföljande med inköpet?
Citera
2011-03-24, 22:54
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Pröva att installera någon software från deras hemsida eller från någon annan sida.
Fick du någon cd medföljande med inköpet?

Jag har ingen skiva och jag hittar ingen relevant nedladdning på deras hemsida...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in