Skit bakom spakarna, han vet inte vad han gör, inget att bry sig om.
Du har kanske engelska inställt, byt till svenska så ska det nog gå bättre.
Aha Det måste nog vara så, testade att skriva på engelska och då vart det inga streck. Men är det inställningarna i Chrome som ska ändras då? Hittar inga språkinställningar där
Aha Det måste nog vara så, testade att skriva på engelska och då vart det inga streck. Men är det inställningarna i Chrome som ska ändras då? Hittar inga språkinställningar där
Options > Under the Hood > Change font... > Languages.
På senare tiden har jag börjat märka att Chrome är sjukt segt. Någon annan? Jag har switchat till IE och det funkar för första gången någonsin bättre, ur prestandavinkel. Kan knappt bläddra bilder på Facebook i Chrome utan att det laddar i åratal. Att scrolla är även det ett problem, då det fryser och sen scrollar allt jag scrollat i en fet scroll. Tips?
BUMP!
Har nu gått över till FF, när inte IE längre kunde leverera. Det flyter på lika najs som Chrome gjorde förut, nästan iaf. Nu är det bara det visuella jag vill ha tillbaka. Snälla
BUMP!
Har nu gått över till FF, när inte IE längre kunde leverera. Det flyter på lika najs som Chrome gjorde förut, nästan iaf. Nu är det bara det visuella jag vill ha tillbaka. Snälla
Konstigt att du hade sånna porblem i chrome. Jag har inga som helst problem med scrolling enner facebook. Facebook funkar t.o.m. bättre i chrome än i firefox.
Jag antar att det här har besvarats tusen gånger men jag har inte hittat något vettigt när jag sökt.
Finns det något som kan likna greasemonkey till chrome? Jag vet att greasemetal fanns men den funkar inte längre, så hur gör man för att tex få in flashscript i chrome?
Jag antar att det här har besvarats tusen gånger men jag har inte hittat något vettigt när jag sökt.
Finns det något som kan likna greasemonkey till chrome? Jag vet att greasemetal fanns men den funkar inte längre, så hur gör man för att tex få in flashscript i chrome?
Det är inbyggt, bara öppna en script-fil i Google Chrome så installeras den.