• 1
  • 2
2011-03-24, 18:08
Medlem
Ja du verkar ju väldigt mogen och trevlig.
Hon vill säkert inte ens ha dig.
Citera
2011-03-24, 19:56
Medlem
ninjakangaroos avatar
Okej. Vilka töntar det finns här. "Följ ditt hjärta!". okej. ja. men jag vet hur det känns att ha kämpat sig upp i en statuskamp. Och man vill inte sjunka tillbaka. TS jag förstår.
Jag tycker du borde umgås mer med henne och bli hennes vän först. Kanske du kan höja hennes status lite genom detta?
Men som en person tidigare sade, om fördelarna väger starkare än nackdelarna så kör hårt. Kärlek är trots all viktigast.
Citera
2011-03-24, 22:51
Medlem
Grävulens avatar
Jag tycker TS borde akta sig. Tänk om han börjar stöta på henne och hon får självförtroende, börjar duscha, sminka sig, tar av sig glasögonen och skaffar linser och alla andra upptäcker att hon är en riktig heting. TS blir osäker och tjurig när hon börjar skaffa sig nya kompisar, coola tjejer från grannplugget som festar och åker rosa cabriolet med highfivande muskelbyggare i avklippta t-shirts.

Sen när han ska hämta upp henne för att gå på skolbalen så är brottar-Billy redan där och det blir så jäkla tragiskt för hon tittar på honom lite sådär skamset innan hon försvinner med en av hans rivaler. Hon gillade aldrig honom, hon var bara utstött och desperat och högg tag i första bästa krok som kom i hennes väg. Fan vad dum jag är, kommer han att tänka då.

I verkligheten slutar det aldrig som i en amerikansk highschoolfilm. Så låt henne sitta där och rita mangafigurer, den slampiga slynan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in