Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-24, 02:16
  #1
Medlem
Nu har vi träffats 2 ½ månad jag och "pojken".
En sockersöt saga från början till (slut?) även om vi bor 30mil ifrån varandra. Alkohol är minst sak en vidrig drog i vissa fall och är det som lyckats skaka fram de problem jag och killen har.

för två helger sedan var vi på fest, jag blev duktigt packad. Vi slutade upp hemma hos en kompis till mig. Vi ligger där i sängen jag killen och kompisen (en hon) och jag full som jag är kommer på att en 3kant vore intressant. I det stora hela handlar det lite om att jag är väldigt full och mer eller mindre
handlar impulsivt. Någonstans testar jag honom och hans tillit. Efter att ha kommit ur ett förhållande där jag dumpade killen för att han var otrogen mot mig har jag ett behov av att faktiskt testa saker.

min kompis är full, jag är ASfull, han är nykter. Han ligger helt passiv. Jag hämtar kondomer. Han frågar trevande om vi verkligen ska göra det? Hon frågar också jag säger "ja" full som jag är. Någonstans hoppas jag väl att han själv ska tacka nej. Hade jag varit i den liknande sitsen där jag nykter gått hem med killen och hans killpolare och han sagt att "det är ok du får knulla med honom" så hade jag ändå avböjt.

efter sexet ligger vi i sängen och jag förklarar att vi har gjort en bra sak det visar för mig att han inte är någon värdig pojkvän ändå. (vi var inte tillsammans då). Han blir såklart sjukt sårad och börjar ångra sig när han inser att jag testat hans tillit och att han faktiskt sårat mig.
Man kan ju tycka att han kunde så då ansvarig (se nykter) kunde ha frågat mig när jag var nykter om jag då skulle ha varit lika övertygad om det hela.

jag släppte det efter några dagar och en period av nedstämdhet. Vi gjorde en dum grej tillsammans som bara sårade.

nu i helgen var vi ut igen tillsammans. När vi sitter hem i taxin ska jag låna hans mobil för att min har dött för att ringa ett samtal. Full och dum och fortfarande med lite sårad tillit till honom, kollar jag igenom hans sms. Jag hittar sms från hans s.k "stalker" en förövrigt skitful tjej som smsar honom till och från. Sist han var hos mig smsade hon honom. Jag ifrågasatte varför han har en tjej på mobilen som uppenbart är intresserad av honom och som mer eller mindre toksmsar honom när han ändå inte är intresserad. Hans svar är att han tycker det är elakt att bara ta bort henne, hon gör ändå ingen harm han brukar aldrig svara i princip (och ja hon är inte vacker).

han hävdar att hon inte hört av sig när jag frågar men när jag hittade smsen i taxin har han tydligen träffat henne. Jag kan väl nöja mig med att situationen sett ut såhär: han bjöd med henne när han var ut tillsammans med hans 25 killkompisar som är ute och festar. Hans tanke var att bolla över henne på någon av hans grabbar. I smsen står det bl.a skickat från tjejens kompis "taskigt att du lämnar ****** ensam inatt" eftersom min "kille" dissat henne personligen och försökt rulla över henne på hans polare. I ett sällskap med 25 grabbar kan det ju vara tacksamt med någon dam?

det som irriterar mig är 1. att han ljuger om att hörts av och i själva verket träffat henne
2. även om han bollat över henne till sina killkompisar, så har han använt sig själv som "lockbete".

resultatet på det hela blir att jag kliver ur taxin "markerar" genom att kasta mobilen, dvs jag kastar den inte på ett sätt som är menat att den ska försvinna bara ½ meter fram. Han går ur taxin och fattar ingenting. jag håller upp mobilen och visar smsen innan jag kastar den såklart. han tar upp den och vi halvt knuffas för han vill att jag ska gå in i taxin. han blir förbannad som fan och knuffar mig så jag ramlar bakåt i snön och slår i bakhuvudet. Hans kompis som sitter bak i taxin har öppnat bildörren i baksättet och tittar oförstående ut på oss med skräckslagna ögon.

vi åker hem till honom, en resa på 5 minuter. Han sliter nycklarna ur handen på mig till hans lägenhet. När vi kommer innanför kastar han ned alla min saker i min väska för att slänga ut mig. Han ber mig dra åt helvete. Observera att vi är Stockholm (där jag inte är bosatt) jag har ingen möjlighet att ta mig någonstans eller sov rättare sagt klockan 03 på natten berusad. Enligt honom skiter han i om jag sover i en snödriva. han föreslår att jag sätter mig på en random nattbuss och åker runt hela natten till gryningen då jag kan åka hem till min hemstad igen. Vad jag gör skiter han i bara jag drar.
Han står och skriker massa elakheter enbart för att såra mig, som egentligen inte har med saken att göra. Min mamma är ett fyllo osv allt vad han kan komma på för att göra åverkan på mig.

han slänger aldrig ut mig. Vi har sex och somnar. Förmodligen hann han lugna sig.
När jag är på väg att åka där ifrån dagen efter hindrar han mig han ställer sig i dörröppningen och ber snällt att jag inte ska gå. När jag lägger handen på hans bröst känner jag hans puls i 220. Killen är seriös?! tårarna rinner ned för hans kinder och han ångrar sig.

VAD ÄR FEL?! han handlar först sedan tänker han?

går han att lita på eller LÄR han sig något av det han gör?

frågan är: om han hamnar i fel situationer har han en egen moral eller kommer han gå över gränsen?

undrar var nästa steg är? att jag åker på en smäll?

Tycker vilket som INTE att det jag gjorde står i proportion till hur han behandlar mig =(?!?!
__________________
Senast redigerad av Exploaterad 2011-03-24 kl. 02:24.
Citera
2011-03-24, 02:37
  #2
Medlem
Phantom042s avatar
Läste bara i början sen insåg jag att du var för dum för att jag skulle bry mig mer.
Du erbjöd killen en trekant och hävdar att han är otrogen för att han ville det.

99% av alla killar hade gjort det, resten är bögar så du kan ju lycka till med att hitta en kille.
Citera
2011-03-24, 02:49
  #3
Medlem
Busstids avatar
Jag skulle ärligt talat inte släppt in dig i lägenheten igen och istället levererat din väska genom fönstret. Du "testar" hans tillit genom att erbjuda honom en trekant, kollar genom hans mobil och kastar hans mobiltelefon.

Om det är någon som har brist på moral så är det du. Jag rekommenderar att du gör slut med honom för hans skull.
Citera
2011-03-24, 02:50
  #4
Avstängd
Etaros avatar
Trött jag blir på tjejer.


Vafan, det är en sak att inte lita blint på någon, men att LOCKA och LURa någon i en FÄLLA för att se hur tillitsfull han är får mig att må illa. Hoppas han inser att det finns tjejer som inte beter sig som psykopater...
Citera
2011-03-24, 03:12
  #5
Medlem
Inte ett dugg konstigt att han blir pissed på dig. Jag hade nog reagerat på ungefär samma sätt på ditt beteende (antagligen spelar mer än bara den här enskilda händelsen in, du verkar vara lite "småjobbig" med vissa egenheter). Du måste lära dig att lita på en kille tills han ger dig anledning att inte göra det. Att lura honom till en trekant är ingen anledning och inte heller att han pratar med nån tjej han tycker är kul att få lite uppmärksamhet ifrån (även om det sistnämnda inte är 100% shysst mot dig).

Jag är ingen konstig eller våldsam person, men jag hade antagligen också blivit riktigt förbannad, och har man dessutom alkohol i sig så brukar man inte tänka helt klart heller. Inte konstigt att han ångrar sig och får skuldkänslor dagen efter, det hade även jag fått. Din kille verkar vara helt normal och en hyvens kille.
Citera
2011-03-24, 03:17
  #6
Medlem
Jag är tjej själv och anser att det är du får skulle dig själv. Det är fel att testa och tjuvläsa sms, han förtjänar bättre än så då det av din text att dömma inte gjordes något fel från hans håll. Känner du att du är tvungen till detta beteende på grund av ditt ex så tycker jag att du ska se till att vara singel ett tag, eller bara lita på honom.
Citera
2011-03-24, 03:22
  #7
Medlem
p747s avatar
Det där med trekanten var bara sjukt elakt och korkat av dig, fastän du var full.
Sen har du väl inget i hans sms-inkorg att göra överhuvudtaget?
Ni var väl inte ens tillsammans.
Tycker du ska läsa igenom det du skrivit några gånger, jag hoppas att du inser att det kanske är ditt beteende som är problemet.
Citera
2011-03-24, 03:59
  #8
Medlem
Tycker det verkar som du som har gjort fel, du verker vare rätt ostabil...skulle också ha lackat om jag blev utsatt för dina skumma "tester"
Citera
2011-03-24, 04:03
  #9
Medlem
Krim1s avatar
Du verkar vara en riktig sociopat.

Jag hade reagerat precis lika starkt som han gjorde, du betér dig ju som ett riktigt ärkemongo.
Vad har han gjort dig? Inte ett jävla skit.
Erbjuder du en trekant så får du väll för fan stå för det sen också.
Finns massor av par som har trekanter, men att använda det för att lura någon?

Du är fan sjuk i huvet.

Sen ska du även ge fan i andra människors mobiler.

Att sen skylla all din idioti på att du var full.....ge fan i att dricka då om du blir så jävla pantad att du måste ursäkta dig efteråt.
Citera
2011-03-24, 04:14
  #10
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
Trött jag blir på tjejer.


Vafan, det är en sak att inte lita blint på någon, men att LOCKA och LURa någon i en FÄLLA för att se hur tillitsfull han är får mig att må illa. Hoppas han inser att det finns tjejer som inte beter sig som psykopater...

Kan inte annat än hålla med.

TS: Det du gjorde med trekanten gör endast en psykopat.
Citera
2011-03-24, 06:11
  #11
Medlem
Speedkillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Läste bara i början sen insåg jag att du var för dum för att jag skulle bry mig mer.
Du erbjöd killen en trekant och hävdar att han är otrogen för att han ville det.

99% av alla killar hade gjort det, resten är bögar så du kan ju lycka till med att hitta en kille.



Helt rätt mer finns det inte att säga !!!


Helt hjärndöd brud:S
Citera
2011-03-24, 06:45
  #12
Medlem
Flashbackhorans avatar
Jag är en tjej och förstår ändå att han gjorde som han gjorde, tycker du ska vara glad över att han inte gav dig en smäll redan nu
Hur tänker man när man vill lura någon till att göra bort sig, litar man inte på andra så ska man inte ge sig in i något förhållande förens man gör det, man gör bara illa både sig själv och andra.
Sen ärligt vad är det han har gjort som var så illa? Att han hotade att kasta ut dig eller? Men han gjorde det ju aldrig och att sånt sägs när man är osams är nog inte så jäkla ovanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback