Jag var på föreläsning i Hare Krishnas "tempel" i stockholm för några månader sedan, då berättade en amerikansk hare krishna kille att han inte ville använda sig av elektroniska saker, såsom datorer och TV då det inte ansågs vara okej inom Hare Krishna rörelsen...
Så hur kommer det sig att du är konstant aktiv på FB och FUCKING AFTONHORAN (har du ingen värdighet?) när du är aktiv Hare krishna, du måste vara illa omtyckt av resterande HK-shunnar?
Japp, det är han, och resten säger sig självt när det gäller Död o Återfödd. Han diskussionsmetod är att överanvända jobbiga smilies för att få folk irriterade och tröttna. Det är dessutom helt onödigt att diskutera med honom då han helt enkelt inte tar åt sig något, och kommer med helt befängda påstående som han backar upp med skumma hemsidor som helt saknar grund och lägger alltid till att det är veteskapligt bevisat för att det står på en hemsida...
I verkliga livet försöker jag undvika sådana människor, men när jag väl träffar på dom så försöker jag hejda mig att inte slänga ner dom från Älvsborgsbron.
Det finns några videoklipp där man kan se att han fuskar men bevis kan man väl egentligen inte få förrän han erkänner. Dessutom behöver man inte kolla på många av hans uppträdanden för att förstå att han är en fuskare. Om det inte är så att man absolut vill att han ska ha "förmågan", då lurar man sig själv.
Länk till videon, tack!
Citat:
Ursprungligen postat av saurez
Var har du sökt? Antagligen inte på Youtube...
Säg mig, alla dessa människor som avslöjar tricket (förlåt, menar förstås "böjer skedar med tankekraft") på Youtube, har dom paranormala förmågor, eller är det bara när just Geller gör det som det räknas som övernaturligt?
Vad har det med saken att göra?
Jag efterfrågar bevisen på att han bluffar.
Dom som skriker att det är bevisat, kan väl vara så god och slänga fram bevisen! Är det bevisat, så är det säkert även dokumenterat. (Hur kan ni annars "veta" att det är bevisat?!)
Uri har tjänat miljontals dollar genom att leta olja till amerikanska oljebolag så man kan nog säga att han gör mer än bara böja skedar!
Andra källor än på det än hans påståenden?
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
För att visa att han är äkta tycker jag han borde rita av en teckningen som ritats sekunder innan honom, proceduren borde vara densamma eller?
Tror han bara är pr för judar,
Du kan för fan inte länka samma jävla uråldriga studie för varje motargument. Det håller inte, och jag tycker förbannat synd om dig som inte vet ett skit om vetenskap eller hur allt fungerar. Jävla NOLLA.
DoÅ har hållt igång länge. Både på fb och sin aftonbladetblogg.. Jag känner att jag bara måste få reda på om han är på riktigt eller om han driver med oss alla. I sådana fall är han det största geniet någonsin.
Kan det vara nåt examensarbete a´la konstfack som ballat ur och DoÅ beslutat att fortsätta med projektet även efter avslutat examensarbete (Som han givetvis fick högta betyg på)
Kan någon moderator döpa om tråden till "Död o återfödd på G igen" tack
Uri är en riktig pajas, men klientelet kommer att gå på detta eftersom dem inte har för vana att googla saker. Men som jag skrev tidigare tror jag att AB/expressen kommer ha svårt att "avslöja" loosern. Denna typen av kvacksalveri ligger helt rätt i tiden. För varje generation blir folk dummare och dummare. Eller som det heter på downiespråk "mer öppensinniga"
Du kan för fan inte länka samma jävla uråldriga studie för varje motargument. Det håller inte, och jag tycker förbannat synd om dig som inte vet ett skit om vetenskap eller hur allt fungerar. Jävla NOLLA.
SRI har ingenting med Stanford University att göra, BTW. Allt de påstår bör man ta med en nypa salt, även om de säger att himlen är blå.