2004-09-17, 09:10
Medlem
Snaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Hrbortagning p ballen och i skrevet.

Inga maskiner! Ingen hyvel! Gr ont, blder och blir fula mrken.
Anvnd Veet hrborttagningsmedel. Om du har trimer s kan du kra med den frst (OBS! med kortaste kammen s du ej skr dig).
Kolla p en liten flck att du inte r verknslig mot krmen. Ls bruksanvisningen
Mycket nje

Lite blod fula mrken r vl inte s farligt jmfrt med att gnugga in hela grenen med kemikalier s kraftiga att hret inte vill sitta kvar p kroppen. Undrar vad det blir fr lngsiktig verkan p simmarna av flitigt Veetisering?
Citera
2005-03-23, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Hrbortagning p ballen och i skrevet.

Inga maskiner! Ingen hyvel! Gr ont, blder och blir fula mrken.
Anvnd Veet hrborttagningsmedel. Om du har trimer s kan du kra med den frst (OBS! med kortaste kammen s du ej skr dig).
Kolla p en liten flck att du inte r verknslig mot krmen. Ls bruksanvisningen
Lgg p ett ordentligt lager ver hela grenen men undvik att f det direkt p anus. St brebent i 15 minuter( litet jobbigt, ja) Ta sedan den medfljande plastspaden och skrapa bort hret. Strck ut huden p pungen fr att f med allt. Man fr skrapa ordentligt fr att f bort allt. Tvtta sedan noggrant bort alla rester av krmen. Med Veet tuben fljer en tub men hudkrm som r bra mot uttorkning.

Mycket nje

vart finns det att kpa d?
Citera
2005-03-23, 10:24
Medlem
Ho2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Behver lite tips nu, har alltid rakat mig HELT o ALLTID haft problem med rakkvisslor, nn som har nt tips p HUR man slipper snna?

Allt Ni ngonsin velat veta om rakning men inte vgat frga om: http://www.pubicshave.com/index.html

lite till :-)
Citera
2005-03-23, 15:03
Medlem
Raka OFTA s vnjer sej huden.
Citera
2005-03-23, 15:15
Medlem
Vlad Tepess avatar
Babyolja, medhrs, vatten och vrme.
Raka heller inte direkt efter att du vaknat, utan lt de g en stund.
Citera
2005-03-23, 16:02
Medlem
Tiwazs avatar
h, har aldrig haft ngra problem med att raka mothrs, jag rakar alltid mothrs! Annars tar inte hyveln allt. Gr det i badet och se till att hren har blivit "uppmjukade". Jag brukar anvnda vanlig dushtvl till. Funkar utmrkt.
Citera
2005-03-23, 18:49
Medlem
Svinplss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
h, har aldrig haft ngra problem med att raka mothrs, jag rakar alltid mothrs! Annars tar inte hyveln allt. Gr det i badet och se till att hren har blivit "uppmjukade". Jag brukar anvnda vanlig dushtvl till. Funkar utmrkt.
Vl talat! Medhrs r fullkomligt vrdelst! Blir ljusr ifrn samma knsla.
Citera
2005-03-26, 02:12
Medlem
Ngot en tjejkompis tipsade om r att man kan ta lite starkare deodorant eftert, grna med lite alkohol. Hjlpte mig en hel del. Troligtvis fungerar aftershave om man nu r lagd t det hllet.
Citera
2005-03-26, 02:20
Medlem
M2ks avatar
Riktiga karlar rakar sig mothrs, inget medhrs frkenputsande.
Vilket rakning utanfr ansikte/hals/nacke ocks klassas som.
Citera
2005-03-26, 02:48
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigel
Ngot en tjejkompis tipsade om r att man kan ta lite starkare deodorant eftert, grna med lite alkohol. Hjlpte mig en hel del. Troligtvis fungerar aftershave om man nu r lagd t det hllet.
Lter inte helt trevligt, alkohol torkar ut s risken finns att huden blir torr som fnske. Kanske om man ser till att smrja ordentligt eftert.
Citera
2005-03-27, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Behver lite tips nu, har alltid rakat mig HELT o ALLTID haft problem med rakkvisslor, nn som har nt tips p HUR man slipper snna?

Smeta in ballen och kuken med rakldder. Ta fram hyveln och raka, frst medhrs och sedan mothrs s att allt frsvinner. Du fr nog smeta p tv gnger med rakldder fr att allt ska frsvinna. Nr du r klar med rakningen s skljer du av och rengr. Torka torrt och lgg p aftershave. Svider en hel del men blir sknt eftert. Nr det har slutat svida s ta en krm och smrj in s att det inte blir torrt och jvligt. Tex med dove eller nn annan fuktighetsgivande krm.
Har aldrig hafft problem, blir alltid fint utan ngra rda prickar.
Citera
2005-03-27, 18:28
Medlem
jols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Smeta in ballen och kuken med rakldder. Ta fram hyveln och raka, frst medhrs och sedan mothrs s att allt frsvinner. Du fr nog smeta p tv gnger med rakldder fr att allt ska frsvinna. Nr du r klar med rakningen s skljer du av och rengr. Torka torrt och lgg p aftershave. Svider en hel del men blir sknt eftert. Nr det har slutat svida s ta en krm och smrj in s att det inte blir torrt och jvligt. Tex med dove eller nn annan fuktighetsgivande krm.
Har aldrig hafft problem, blir alltid fint utan ngra rda prickar.
en second that p den dr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in