2010-03-02, 20:32
Medlem
Force-Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Menar du att ni inte har någon AW i skåne...

Joo de har vi

Men Götlaborg har ju Goa Gubbar på sin AW
Citera
2010-03-02, 20:56
Medlem
Priamoss avatar
Jag kanske verkar dum i huvudet nu, men måste fråga: vadå GRATIS "after work"? :O
Har restaurangerna gratis mat? Varför!?
Citera
2010-03-02, 22:29
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priamos
Jag kanske verkar dum i huvudet nu, men måste fråga: vadå GRATIS "after work"? :O

För att det är ofta billig mat och folk köper mycket öl.
Citera
2010-03-02, 23:37
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Intressant att en kille med din avatar går till RumpanBar...

RumpanBar har överklagat beslutet och i väntan på dom så får de fortsätta servera alkohol.

hmm jaså? nu blev jag nyfiken, tittar på den men känner inte alls igen symbolen. Vill du utveckla?
Citera
2010-03-03, 10:51
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:

Många undermåliga människor går igång på gratis och lågkvalitativ mat och billig öl, bra koncept.
Citera
2010-03-08, 15:06
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:

Det frågar sig nog vissa av kockarna också. Hehe. Men ja, du köper en stor stark och då ingår det en buffé som ofta är rätt krydstark, av anledningen att du ska köpa fler öl vilket du ofta gör (varesig maten är kryddstark eller inte). Och är man en "undermålig människa" som Meanmachine påstår så tycker man kanske att det är värdare med stor stark + gratis tacobuffé ute än vad det är att ställa sig och göra tacos hemma.
Citera
2010-03-09, 11:02
Medlem
Skiftnyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oräklet
särklass en av dom bästa afterworkställena i Götet är Gröna Brunnen vid Jägerdorfsplatsen. go atmosfär och gott gäng där. finaste käket och god öl!
Det var ingen som nappade på den

Nu var det ett tag sen jag bodde i stan men Notting Hill hade riktigt trevlig AW med skaplig mat, bra stämning och riktig öl.
Citera
2010-03-09, 12:22
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skiftnyckel
Det var ingen som nappade på den

Nu var det ett tag sen jag bodde i stan men Notting Hill hade riktigt trevlig AW med skaplig mat, bra stämning och riktig öl.

Förbannat litet där bara dock.
Citera
2011-03-23, 18:38
Medlem
After work Göteborg

Är det någon som kan tipsa om vettig after work i Göteborg? Käk + dryck och ingen jävla plockbuffé.
Alternativt nått bra ställe som är billigt!
All info uppskattas!
Citera
2011-03-23, 18:43
Medlem
Eyjas avatar
Incontro. Har varit där 2ggr på after work, båda gångerna har dom haft någon matig god soppa. Sen kan jag väl inte påstå att det är billigt där..

EDIT: Hittade denna sidan http://www.afterworkguide.se/kartor/goteborg/
Senast redigerad av Eyja 2011-03-23 kl. 18:46.
Citera
2011-03-23, 19:01
Medlem
Ja fattar inte hur du tänker,jag trodde plockbuffe,var det alla ville ha på Afterworken.Afterwork är tänkt som en mellanlandning innan Middagen 19.00,med familjen,då är det ju ofint att vara stoppmätt när frugan fixat biffen...
Citera
2011-03-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullingen
Ja fattar inte hur du tänker,jag trodde plockbuffe,var det alla ville ha på Afterworken.Afterwork är tänkt som en mellanlandning innan Middagen 19.00,med familjen,då är det ju ofint att vara stoppmätt när frugan fixat biffen...
After work för mig är mellanlandningen efter jobb före fest, tanken är att käka något bra och ta en öl och sen hem fixa sig och dricka mer öl!
Så man slipper laga mat o all skit hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in