Hejsan, jag har velat fram och tillbaka nu på om jag ska starta en tråd och kanske få råd eller inte..
Jag behöver tips för min livslust är helt poff, den har varit det i snart ett år..
Allting som har gjort mej glad har i princip försvunnit, jag har en underbar pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta men ändå har jag självmordstankar..
Jag har funderat, gjort upp en självmordsplan om för och nackdelar med att ta livet av mej men det har aldrig hänt.. Jag är så jävla feg..
Och jag orkar inte såra min pojkvän längre, jag har fått honom att gråta så många gånger för att jag har berättat mina djupaste tankar och att jag inte vill leva längre.. På inte tal om mina humörsvängningar från glad till deprimerad, jag avundar honom att han står ut..
Jag ser bara ingen mening i livet längre, allting är dött..
Jag höll på att dränka mej i fyllan en gång då vi nyligen hade tagit bort våran hund som betydde allt för mej.. Lite synd att jag inte lyckades på ett sätt..
Jag har en sjuk önskan om att vara asiat, det låter jätte knäppt jag vet men jag vill så gärna vara en asiat så jag har även funderat på att om jag tar mitt liv kanske jag blir asiat i nästa?
Jag äter Fluoxitin 60 mg, Lyrica 50 mg på dagen och 75 på kvällen och i mellan åt Atarax.. Men igår var jag tvungen att ta 4 st för att få någorlunda balans..
Vad ska jag göra? Jag vet inte ens vad som orsakar detta..
Hejsan, jag har velat fram och tillbaka nu på om jag ska starta en tråd och kanske få råd eller inte..
Jag behöver tips för min livslust är helt poff, den har varit det i snart ett år..
Allting som har gjort mej glad har i princip försvunnit, jag har en underbar pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta men ändå har jag självmordstankar..
Jag har funderat, gjort upp en självmordsplan om för och nackdelar med att ta livet av mej men det har aldrig hänt.. Jag är så jävla feg..
Och jag orkar inte såra min pojkvän längre, jag har fått honom att gråta så många gånger för att jag har berättat mina djupaste tankar och att jag inte vill leva längre.. På inte tal om mina humörsvängningar från glad till deprimerad, jag avundar honom att han står ut..
Jag ser bara ingen mening i livet längre, allting är dött..
Jag höll på att dränka mej i fyllan en gång då vi nyligen hade tagit bort våran hund som betydde allt för mej.. Lite synd att jag inte lyckades på ett sätt..
Jag har en sjuk önskan om att vara asiat, det låter jätte knäppt jag vet men jag vill så gärna vara en asiat så jag har även funderat på att om jag tar mitt liv kanske jag blir asiat i nästa?
Jag äter Fluoxitin 60 mg, Lyrica 50 mg på dagen och 75 på kvällen och i mellan åt Atarax.. Men igår var jag tvungen att ta 4 st för att få någorlunda balans..
Vad ska jag göra? Jag vet inte ens vad som orsakar detta..
du ska vara glad att du har din pajk kvar. om du deppar nu när du har pojkvän tänk hur livet hade varit utan honom! du ska egentligen va tacksam för varje dag!
Känner likadant ibland. Dock har jag inte tänkt på självmord men livet känns meningslöst. Vet faktiskt inte varför jag håller ut. Det kanske är min träning som håller det tillbaka.
Jag känner inte att psykologi eller träning motverkar det. Det enda det gör är att hjälpa dig och förtränga dem, göra dem till skuggor....
Man har inget mer än livet och jag lever hellre med något dåligt än lever inte alls.
Om du tappat livslusten tror jag bara tid och du själv kan helt motverka det. Allt annat hjälper dig son sagt bara och förtränga o göra det till en skugga du inte förlorar.
Så mitt tips är. Uppehåll dig. Gör saker hela tiden. Är du hemma. Kolla på TV serier. Kanske spela Sims? Undvik att inte göra något vilket leder till att du börjar tänka på hur du verkligen känner. Efter ett tag lär du vänja dig och efter ännu längre tid kanske skuggan försvinner.
Senast redigerad av Laivenpeuze 2011-04-10 kl. 12:34.
Anledning: Stavning
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!