Citat:
Ursprungligen postat av Soa94
Ja, OCF håller till mycket i de områdena... som du säkert ser själv så är de jävligt dåliga, gör inget snyggt längre kanske på grund av för mycket droger om jag får gissa...
Air likaså, gör ju fan inget snyggt alls...Mycket handlar om att synas men det får ju faan finnas gränser, deras kladd förstör ju bara för oss andra som vill synas OCH göra det snyggt!!! Förstår om folk bli förbannade när deras fula AIR finns överallt... Bara att inse, ni blir inte större bara för att ni syns, gör nåt snyggt istället!
Det handlar ej om drogerna, dom är födda till toys. Dom är ett gäng vandrande spån som ska ha styrk, Speciellt dom äldre som borde lära sig att man golar ej och framför allt inte ta in stans golbög Nr1 T-tobak. Airs tillhör Ocf.... Vad fan har hänt med er i ocf egentligen är ni alla födda bakom en sten eller spänner ni på varannan eller? MES som har lärt er att bete er som fikusar?
Mesen är den största fagen,
Arab är den största fittan,
Koser största golbögen
,T-tobak stans mest efterblivna unge som spelar gangster bakom dator skärmen(snutinfomatören)
Johek killen som hoppar byter sida varje dag
Select som har verkligen slickat röv på ledarna i ocf ,
Dani - Arabens lilla anabola projekt.
OCH nej jag är ej med i tsd, Jag har bara insett vilka sida som ocf stog på. OCF (SNUTARNAS FAVORITER)