2016-12-28, 15:06
Medlem
kungkonkurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Även NCL i Agnesberg och Maka i Partille. Är de inte på väg att ta sig vatten över huvudet nu?
Svar nej, det är precis detta som behövs för att få lite liv i skiten nu. In med lite rävspel och tjuvknep så det blir lite känslor i scenen igen.
Citera
2016-12-28, 15:11
Medlem
Kul ändå att NCL inte verkar fatta att de blivit överkörda i Partille med tanke på deras kommentar på bilden.
Citera
2016-12-28, 19:58
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkonkurs
Svar nej, det är precis detta som behövs för att få lite liv i skiten nu. In med lite rävspel och tjuvknep så det blir lite känslor i scenen igen.

Håller med till 100%

Vi har för mycket äldre målningar och spots där ingen kör för att ingen vågar. Sen så sitter internetkirgare och klagar på att det inte körs. Nu händer det saker i alla fall.
Citera
2016-12-28, 22:55
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Håller med till 100%

Vi har för mycket äldre målningar och spots där ingen kör för att ingen vågar. Sen så sitter internetkirgare och klagar på att det inte körs. Nu händer det saker i alla fall.

Jo men alla vet ju vilka alla e....
Varför gå över när det finns feta spots jämte??? Hade ju hällre sett en målning jämte än över.....
Citera
2016-12-29, 15:19
Medlem
psykoshippiens avatar
Blivit överkörd? Kör över! Hela linjen, hela gatan. Synd att hävda sin överkörningsrätt dock, eskalerar ofta fort om dumhuvuden är inblandade.
Citera
2016-12-29, 21:14
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Blivit överkörd? Kör över! Hela linjen, hela gatan. Synd att hävda sin överkörningsrätt dock, eskalerar ofta fort om dumhuvuden är inblandade.

Hur tänker du???
Jag har inte blivit över körd????
Citera
2016-12-29, 21:23
Medlem
Nu börjar den här tråden låta lite som vår förra regering, dvs att konkurrens är bra för produktiviteten och lönsamheten (eller nåt i den stilen). Det hade kanske varit rimligt om det inte vore för att staden redan kryllar av bra, omålade spots. Problemet är bara att ribban är ganska låg och att många har svårt att hitta fantasin som krävs för att köra ett spot man aldrig sett någon annan köra förut. Men vi får väl se om det blir liv i brasan nu eller om allt bara fortsätter i samma takt.

Ett bra bevis på min tes är alla de spots som t.ex MW och Utopi har lirat på sistone, som i mina ögon är ganska otippade spots.
Citera
2016-12-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulhuvud

Ett bra bevis på min tes är alla de spots som t.ex MW och Utopi har lirat på sistone, som i mina ögon är ganska otippade spots.

Ord.

Föredöme för scenen på alla plan. Ang överkörning tycker jag väl inte det varit några vettiga sådana då det finns spots, gott om sådana. Ser hela tiden nytt när jag åker tåg, spånk osv som jag själv har på listan att försöka pallra mig ut och beta av. Men grundtanken att det kanske tänder igång lite eldar hos folk uppskattas om det ger resultat. Lite lågt exempelvis av Tors och Iner att köra över den gigantiska Punk-målningen utmed gamlestaden/hjällbo som suttit i typ 14 år. Respekt för antikviteter men nån random halvavflagnad kromare från 2010 är ju inget att gråta sig sömnlös över.
Citera
2016-12-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Även NCL i Agnesberg och Maka i Partille. Är de inte på väg att ta sig vatten över huvudet nu?
Haha sluta vara sån kärring och låt ncl och maka svara istället
Citera
2016-12-29, 22:57
Medlem
De är inget nytt att målningar målas över av andra så jag förstår inte förvirringen. Om ens peice är sliten eller blir överkörd så får man fixa det annars är den borta. Bärsar man hellre på andra lång än att gå fixa det kanske man ej bryr sig så mycket ändå. Finns för många lata writers i staden
Citera
2016-12-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Jo men alla vet ju vilka alla e....
Varför gå över när det finns feta spots jämte??? Hade ju hällre sett en målning jämte än över.....
Det beror på vad som redan sitter på väggen. Det mesta är fult.
Citera
2017-01-01, 17:41
Medlem
Har IOS vaknat till liv igen eller är det ett nytt crew med samma namn? Sett mycket nytt på sistone i Majorna, Högsbo m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in