2016-11-08, 02:10
Medlem
Gnomes handstilar är svinbra, men har hen gjort några pieces (under namnet gnome) ännu?
Död jävla scen i övrigt.
Citera
2016-11-08, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Gnomes handstilar är svinbra, men har hen gjort några pieces (under namnet gnome) ännu?
Död jävla scen i övrigt.
Nån här och där kanske.
Skönt är det
Citera
2016-11-11, 16:45
Medlem
Mileys avatar
Weone har köttat på med en del throwies på senaste tiden. Sen så dyker det upp en del Edit i vanlig ordning.

MW håller igång också, en del målningar längs med linjerna. Tycker jag ser nya MW målningar varje vecka.

Sen så har det dykt upp ett par I<3U målningar också.

Sen så är det en del som kör på med lite olika. Tycker ändå det är hyfsat med bombing just nu.

För att nämna några.

Förstår inte varför vissa tycker att "scenen är död", kör ni äns?
Citera
2016-11-19, 23:07
Medlem
MW ligger i hårt med bra målningar på schysta spots, big fuckin ups!
Edit har varit en riktig vilde i natten och spytt överallt, kul att se. Får även ge Aber, Edak och Weone en stor del av kakan aswell!
I övrigt lite halvtrött stämning men fick bevittna ett fräscht backjump från HSF efter jobbet härom veckan, färgare.
Även noterat lite nytt med F-ups på vissa hörn, tyvärr inte i önskad utsträckning haha.
Citera
2016-11-22, 23:01
Medlem
finns det någon aktiv writer som kör i gårdsten, lövgärdet, angered? ser sällan något nytt där ute
Citera
2016-11-28, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Weone har köttat på med en del throwies på senaste tiden. Sen så dyker det upp en del Edit i vanlig ordning.

MW håller igång också, en del målningar längs med linjerna. Tycker jag ser nya MW målningar varje vecka.

Sen så har det dykt upp ett par I<3U målningar också.

Sen så är det en del som kör på med lite olika. Tycker ändå det är hyfsat med bombing just nu.

För att nämna några.

Förstår inte varför vissa tycker att "scenen är död", kör ni äns?
2 writers som kör throw ups
2 crews som lägger målningar

väldigt livligt

vad man egentligen ser är edit och mw. det ser man mycket av, inget annat är nämnvärt precis
Citera
2016-11-28, 02:31
Medlem
synd att inte crews som yfr tsd vr hsf och mag syns längre
Citera
2016-11-29, 13:37
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
2 writers som kör throw ups
2 crews som lägger målningar

väldigt livligt

vad man egentligen ser är edit och mw. det ser man mycket av, inget annat är nämnvärt precis

Fast jag har aldrig påstått att det enbart är dom som kör. Jag skrev ju tom "för att nämna några."

Vad menar du med vad som är nämnvärt? Folk kör ju i fast fokuserar på olika saker i olika utsträckning. Jag ser nya saker varje dag nästan och då menar jag att jag ser dom IRL.
Dömmer du fortfarande scenen utifrån Instagram?
Citera
2016-11-30, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Fast jag har aldrig påstått att det enbart är dom som kör. Jag skrev ju tom "för att nämna några."

Vad menar du med vad som är nämnvärt? Folk kör ju i fast fokuserar på olika saker i olika utsträckning. Jag ser nya saker varje dag nästan och då menar jag att jag ser dom IRL.
Dömmer du fortfarande scenen utifrån Instagram?
Haha du är förvirrad, skrev inte vad du påstått, skrev vad jag ser.

Nämnvärt = nytta för scenen. Ok du är på gatan vad ser du där? Vilka är de här "folket" som kör?
Citera
2016-12-06, 17:21
Medlem
Tycker det är kul att se att Tonys verkar ha vaknat till liv ordentligt. Sett en hel del nytt det senaste och ser dagligen nya tags. Hoppas att det kommer piecas lite mer från dem bara.
Citera
2016-12-09, 18:37
Medlem
onicos avatar
Ska tydligen rulla en vim/moas på spåna?! Signad fredag
Citera
2016-12-11, 10:48
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onico
Ska tydligen rulla en vim/moas på spåna?! Signad fredag