2016-09-22, 12:37
Medlem
psykoshippiens avatar
jävla fjantbeteende innan :
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Kom precis hem från semestern. Mycket nytt kul i Majorna!
Ja, det körs på bra...
Citat:
Ursprungligen postat av montanamonster
Hörde att Erm e ett gammalt old school crew e d sant?
Hört det jag också då måste det vara sant, eller hur!
Senast redigerad av psykoshippien 2016-09-22 kl. 12:40.
Citera
2016-09-26, 17:00
Medlem
ssdds avatar
Vilken butik säljer cans i Gbg?! Hitta inget på Google
Citera
2016-09-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd

Inex
Citera
2016-09-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
Childstore har Montana Black för 40:- (När dom har färg...), In-Ex har Montana Gold för 50:-, Matton har Belton och Burnerchrome för hutlösa priser (fuck dom).
Citera
2016-09-26, 17:29
Medlem
Childstore kan man ju glömma, de har inte haft färg inne sen typ juni
Citera
2016-09-28, 01:23
Medlem
Hur är bevakningen längs linjerna? Tycker man ser väldigt lite linjemålningar med tanke på hur mycket ytor det finns, eller finns det helt enkelt inte tillräckligt med målare i staden längre?

Undrar om någon skulle kunna berätta lite för mig om AERO, under vilka år målade han som mest?
Har någon bilder på några av hans grejer?
Citera
2016-09-28, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penispojke
Hur är bevakningen längs linjerna? Tycker man ser väldigt lite linjemålningar med tanke på hur mycket ytor det finns, eller finns det helt enkelt inte tillräckligt med målare i staden längre?

Undrar om någon skulle kunna berätta lite för mig om AERO, under vilka år målade han som mest?
02-04. Det finns
Citera
2016-09-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penispojke

Det mesta är obevakat, sen att vissa ställen är lite mer knas än andra ställen säger sig självt beroende på hur omgivningen ser ut liksom. Det verkar inte finnas många nog aktiva målare för att fylla alla ytor, men det är även många väggar som buffas relativt snabbt. Så det skulle nog kräva en kraftig uppryckning hos stadens writers om man vill komma ikapp buffen.
Citera
2016-09-29, 19:21
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Personalen på Inex är så himla gött otrevliga! Ignorerar en när man står vid disken, suckar när man säger att man ska köpa sprayfärg och fnyser spydigt när man väljer Montanas Purple Red att "ja den brukar man ju se på fläckarna på kläderna.."

Nämnas bör att jag ser ganska proper ut och inte särskilt "graffiti".

Älskar det!

PS. Utbudet av caps är ju faktiskt bra, 10 för 25 spänn och Montana Gold är ju ändå en rätt guldig burk att köra med.
Citera
2016-09-29, 20:07
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalOfPray
Personalen på Inex är så himla gött otrevliga! Ignorerar en när man står vid disken, suckar när man säger att man ska köpa sprayfärg och fnyser spydigt när man väljer Montanas Purple Red att "ja den brukar man ju se på fläckarna på kläderna.."

Älskar det!

PS. Utbudet av caps är ju faktiskt bra, 10 för 25 spänn och Montana Gold är ju ändå en rätt guldig burk att köra med.

Har faktiskt aldrig upplevt det du skriver, men var ett tag sedan spray inhandlades där. Jag har minnen av att de är väldigt hjälpsamma, och gärna kommer med färgförslag ifall någon har varit tillfälligt slut, har fått kartonger när jag köpt många burkar, extrapris på caps etc.. småsaker men ja. Har bara råkat handla av de äldre kvinnorna som jobbar där!
Citera
2016-09-30, 13:29
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalOfPray

Älskar det!

Så du är inte han propra jag såg snika in där med "Cope" tröja? 😁

Ja viss där är kanske inte av den trevligaste sorten. Lite segt att dom skall ha åsikter om vad som passar till vad. Men dom yngre töserna funkar fint tycker jag.

Jag tycker att Gold endast duger som sista utväg ifall man inte har bättre skit. Tycker den är ganska rinnig och blöt.
Citera
2016-09-30, 16:21
Medlem
Själv charmar man ju sönder tanterna så jävla mycket att de inte kan hjälpa sig själva från att bli generade de yngre behöver man ju bara lyfta på ögonbrynen så tittar dem iväg och fnittrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in