2016-05-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Aldrig sett deras insta så.det visste jag inte. Nej, jag menar att det lagts tags och pieces av ocf iår...
du är seriös alltså? o det har bara gått cirka 6 månader, vad händer med staden? 👐🏼 csg nästa 😈😈
Citera
2016-05-21, 14:47
Medlem
ps3mafackas avatar
https://www.gp.se/n%C3%B6je/rubin-m%C3%A5lade-sig-fr%C3%A5n-g%C3%B6teborg-till-new-york-1.1443745
Citera
2016-05-22, 17:34
Medlem
psykoshippiens avatar
Tung mef la på järntroget
Citera
2016-05-23, 18:43
Medlem
Zomogen hittar fan inte rooftoppen du snackar om är det mitt emot simhallen uppe på skolan? Isf är den buffad
Citera
2016-05-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickDa
Zomogen hittar fan inte rooftoppen du snackar om är det mitt emot simhallen uppe på skolan? Isf är den buffad

Exakt där ja. Den var kvar i eftermiddags iallafall. Det är det högsta av taken (finns ju ett lite lägre på gympasalen som APS la i vintras.)

Edit: Förtydligande; APS-roofen är buffad alltså.
Citera
2016-05-26, 13:01
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Exakt där ja. Den var kvar i eftermiddags iallafall. Det är det högsta av taken (finns ju ett lite lägre på gympasalen som APS la i vintras.)

Edit: Förtydligande; APS-roofen är buffad alltså.
Den var vid givna tillfälle buffad. Dock tror jag att jag såg en till kill med mer sväng o mindre toy i på magasinen vid bron & vattnen lite längre bort. Samma färgsättning. Fan måste skaffa makro-objektiv, hah...
edit: skevt, nån har lagt en identisk piece på taket brevid gympasalen.!
Senast redigerad av psykoshippien 2016-05-26 kl. 13:05.
Citera
2016-05-26, 22:52
Medlem
psykoshippiens avatar
En hund hade de i "vagnhallen" vid botaniska tidigare ikväll, den markerade mig när jag nosade runt. Undrar om de kört med detta tidigare eller om det kanske var en engångsgrej? Frågade inte personalen.
mvh
Citera
2016-05-27, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Den var vid givna tillfälle buffad. Dock tror jag att jag såg en till kill med mer sväng o mindre toy i på magasinen vid bron & vattnen lite längre bort. Samma färgsättning. Fan måste skaffa makro-objektiv, hah...
edit: skevt, nån har lagt en identisk piece på taket brevid gympasalen.!

LABSen är buffad för längesen, KILL sitter kvar. Den på magasinet är bra mycket sämre, ser ut som en slatt-piece gjord på fyllan. Sitter över en jäkligt sjysst Smygr också.

Apropå vagnhallen, vilken tid på dygnet? Känns som att det är någon i personalens hund som bara hänger där. Har för mig att jag sett den jag med...
Citera
2016-05-30, 03:54
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopgivingafuck
Vart har du sett dessa "tags" och pieces runt om Göteborg?
Såg nya tags i Nordstan förra veckan. Såg även OCF insidor på spårvagnen vid andra långgatan på kvällen.
Citera
2016-05-30, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
Såg nya tags i Nordstan förra veckan. Såg även OCF insidor på spårvagnen vid andra långgatan på kvällen.
Kan vi inte bara erkänna att OCF är lika irrelevanta som Lasse Kronér i Bingolotto
Citera
2016-05-31, 09:29
Medlem
carlss avatar
Hoppas Smygr smäller tillbaka över Biok på magasinen. Jävligt omotiverat.
Citera
2016-06-03, 13:08
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Hoppas Smygr smäller tillbaka över Biok på magasinen. Jävligt omotiverat.
Har under året sett manga omotiverade spits, att däremot köra over en piece med en piece ... ptja, inte cool men coolare än att sträcka andras tags
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in