jag har inte vart i Göteborg på ett tag om man säger så - så jag checkar ju lite floggar, och lite andra sidor och jag får väl ta och säga att gbg inte ser så dumt ut.... finns en del riktigt duktiga writers och en del som säker kommer bli bra. Attityden på min tid var inte den bästa när man ser tillbax på det men det verkar vara snäppet allvarliga i dag. Som Ocf vs Tsd....???? Spitta och hålla på och kryssa över varandras tags? Sätt 2 tags där du ser att din rival har taggat och en längre bort istället. Jag hoppas att attidtyden vi fames är bra, hade ju tänkt att hälsa på till sommaren om tid erbjuds
Citat:
Dc och Mlb har jag hört är samma crew, har också märkt att de bajtar ett gammalt crew som skrev bc ganska grovt på en del pieces, såg .te.x en bild idag i boken underground där de bajtat både piecen och handstylen.
Den "BC" har jag också sett på nån hemsida (tänkte samma) och jag vet vad du menar---- men jag har koll på old school, och Ance och hans mentor var inte ensamma att köra sådan stil. Sena 80-talet var en era där alla körde en ganska lik stil på sina quickies med undantag SÅKLART. På sena 80-talet körde jag och polarna och svartåkrom one-hitters med inlines å det stuket längs linjerna.... inget konstigt med det.... men aaaaahhhh vilka tider det var!!
En fråga till er gbg;are.... hur är det på famesen, har ni fortfarande nåt HOF? Om någon vänlig själ vill dela med sig lite så skicka gärna ett PM.
MVH En Gammal Trött man :P