2014-12-28, 18:24
Bannlyst
Osmer har kört en ny piece vid kungsten! Tror att det var han som körde Tepo innan.
Citera
2014-12-28, 19:18
Medlem
flackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Ne dom är rätt respektlösa och kör över folk.
Är det beef nu då?
Citera
2014-12-28, 19:25
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flacko
Är det beef nu då?

Japp, jag kommer skicka upp crewt imorgon. Mina grabbar kommer göra streck på alla deras pieces
Citera
2014-12-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Osmer har kört en ny piece vid kungsten! Tror att det var han som körde Tepo innan.

Bild?
Citera
2014-12-28, 22:47
Bannlyst
ehh asså jag har ingen bild nu men de va jävligt fet tror han fick lite knas dock men kom undan har jag hört

vilka har VR beef med!?
Citera
2014-12-29, 21:40
Medlem
ps3mafackas avatar
http://www.expressen.se/gt/man-brandes-till-dods-pa-ett-tag-i-goteborg/
Citera
2014-12-29, 22:11
Medlem
politins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
http://www.expressen.se/gt/man-brandes-till-dods-pa-ett-tag-i-goteborg/
Fy fan... Läste om det tidigare under eftermiddagen på GP men där stod det inte något om att personen varit på något tåg.

Ta det försiktigt nu med eventuell outning och sånt där utav den förolyckade. Tragiskt nog för nära och kära, än värre att få reda på det genom fb.
Citera
2014-12-30, 01:59
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40-27-30
Det är bara en massa käbbel. Nu är det dags att ni ungdomar slutar kivas och börjar ta ansvar. Låt mig vara tydlig. Vårt ingångsvärde är att det är fullständigt oacceptabelt att gå runt på detta sättet, och klottra på väggar överallt hur som helst. Detta är emot samhällets regler, och Göteborgs stads regler. Den politiken står vi fast för. Det är dags att ni börjar ta ansvar för er framtid. Nu ska vi ta ansvar för varandra, och sluta kivas. Det är dags för det.

ja ser hellre en färgglad stad med kultur än en tråkig jävla stad som det ända folk tänker på är äta-sova-jobba fyfan, kul att folk e annorlunda från er
Citera
2014-12-30, 02:03
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
ehh asså jag har ingen bild nu men de va jävligt fet tror han fick lite knas dock men kom undan har jag hört

vilka har VR beef med!?

haha grov självpropps
Citera
2014-12-30, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
haha grov självpropps

Nej men min polare känner han....
Citera
2014-12-30, 12:52
Medlem
ps3mafackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av politin
Fy fan... Läste om det tidigare under eftermiddagen på GP men där stod det inte något om att personen varit på något tåg.

Ta det försiktigt nu med eventuell outning och sånt där utav den förolyckade. Tragiskt nog för nära och kära, än värre att få reda på det genom fb.

Strömmen kan ju hoppa.. Vad jag vet brukar inte writers klättra upp På tågen utan endast halvvägs för att gå emellan ett tåg. Kanske va själva godståget som blev strömförande på nåt sätt. RIP!
Citera
2014-12-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av politin

Hörde att de va Spasm, han var svinbäng och Ead. Kosr insisterade på att iden inte var så bra men Spasmboy skulle tvunget kissa uppe på godståget. R.I.P

Citat:
Nej men min polare känner han....
Han har rökt cannabis med Svinetstar sedan barnsben. Han berättade för mig att dom löste en femma en gång och rökte hela tillsammans. Svinetstar sneade och hamnade i en djup haschpsykos, sen gled dom isär för att Svinet hellre spenderade sin tid i fosterställning på Flashback än att hänga med sin bästakompis. Sad story faktiskt...
Senast redigerad av DuHarSneat 2014-12-30 kl. 13:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in