2011-09-20, 12:46
Medlem
lzroners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kking
aa men du e med i AFS har vi förstått, sen vet man att AFS är ett toy crew men av sina 10 gubbar är de 2 max som kan måla och antar att de är deras flogg.. Så nu vet ni de.
''Så nu vet ni det''
Vaddå? Att du sprider felaktig information?
Citera
2011-09-20, 16:21
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Nej, men att agera toyigt på fotolog är ett ganska smart sätt att skapa dimridåer och osäkerhet kring crewet. Så kan de knäcka IRL istället.

Vad försöker du säga? Att de medvetet beter sig som toys, för att sedan knäcka hela stan med en super-mega-chock-attack?
Citera
2011-09-20, 16:42
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lzroner
''Så nu vet ni det''
Vaddå? Att du sprider felaktig information?

Haha, lägg av för fan, AFS är toys.
Citera
2011-09-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalOfPray
Vad försöker du säga? Att de medvetet beter sig som toys, för att sedan knäcka hela stan med en super-mega-chock-attack?
Ja, något åt det hållet.. Jag tycker att jag har sett asgrymma grejer av AFS som inte finns på deras fotolog och det känns väldigt medvetet på något sätt. Att spara de bästa grejerna till egna fotoalbum eller möjligtvis graffiti-tidningar. Sedan vore det ju heller inte så klokt att lägga ut en massa olagliga grejer på fotolog med tanke på deras samröre med svenska polisen o.s.v.
Citera
2011-09-20, 19:25
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ja, något åt det hållet.. Jag tycker att jag har sett asgrymma grejer av AFS som inte finns på deras fotolog och det känns väldigt medvetet på något sätt. Att spara de bästa grejerna till egna fotoalbum eller möjligtvis graffiti-tidningar. Sedan vore det ju heller inte så klokt att lägga ut en massa olagliga grejer på fotolog med tanke på deras samröre med svenska polisen o.s.v.
De kommer knappast upp på någon graffiti-tidningen inom de närmsta åren. F.ö så gillar jag dig twilfit , du proppsar bara toys vilket är bra för när de ser deras namn på flashback så blir de taggade och med lite tur så har vi våra framtida stormålare.
Citera
2011-09-20, 20:19
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
De kommer knappast upp på någon graffiti-tidningen inom de närmsta åren. F.ö så gillar jag dig twilfit , du proppsar bara toys vilket är bra för när de ser deras namn på flashback så blir de taggade och med lite tur så har vi våra framtida stormålare.

Fast just nu är det ju uppenbart att han bara proppsar sig själv..
Citera
2011-09-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Fast just nu är det ju uppenbart att han bara proppsar sig själv..
Precis, antingen är han med där själv eller så är han nån sur jävel som hela tiden försöker antyda att alla i Göteborg är så sjukt dåliga på att måla, så att till och med "AFS" är bättre.

Varför lägger du inte inte upp nåt cleant av AFS då? Just det, sist du postade så såg deras grejer ut som att dom hade ett inslag av Gråstarr, Parkonsons och Downsyndrom.
Citera
2011-09-20, 21:09
Medlem
Parkonsons??
Citera
2011-09-20, 21:13
Bannlyst
haha sluta tjöta om dom nu. Dom e kings and toys, happy?

Gror e ju fortfarande kung
Citera
2011-09-20, 21:20
Medlem
Citat:
Parkonsons??
Typo. Men om du inte förstod så ta en titt på deras verk.

Förväntar mig nåt svar i stil med; "Jag har fått en inside-look i Fez och Novas liv (eller vad dom kör), och så vitt jag vet har dom en rätt saftig blackbook dom håller för sig själva. När dom blir nöjda med sin piece så rollar dom över den."

Men istället, lägg upp nåt du tycker är fett som dom har gjort.
Citera
2011-09-20, 21:21
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
När dom blir nöjda med sin piece så rollar dom över den."

Cope2 gjorde ju det t.ex. inför en film. La en fet burner och rollade över för att den skulle vara exklusiv för filmen sen.
Citera
2011-09-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Men istället, lägg upp nåt du tycker är fett som dom har gjort.
Den du syftar på när du skriver om Downs syndrom m.m är en ganska tidig av Niva. Här kommer en senare (från deras flogg, hade inga egna foton) och det är tydligt att han eller hon har utvecklats rätt så mycket. Onekligen schysst flow i linjerna på den här:
http://img853.imageshack.us/img853/7233/1316114333627f.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in