2012-12-17, 19:24
Medlem
clientes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybadger413
Ja du har en poäng. Men hellre propsa än dissa. Finns dock ingen annan som kör mer/bättre så vad fan ska man säga? Sitter hellre här och suger virtuell kuk på dem som kör än att bara lipa i tråden och önska att det var 2006 igen.

Jag kan hålla med dig att det finns få som kör som de gör i nuläget, dock tycker jag enda som gör det med bravur är Mayhem36 och Stop . Det finns andra som kör en del också, exempelvis Motor och Onani från Boa. Lipa över scenen gör jag varje dag och 04-07 gbg var väldigt mysigt.
Citera
2012-12-18, 04:30
Medlem
YoFools avatar
Här kommer det dagligen uppdateras med smått och gott från Sveriges egen pärla, Göteborg! http://031graffiti.tumblr.com/
Citera
2012-12-18, 07:46
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoFool
Här kommer det dagligen uppdateras med smått och gott från Sveriges egen pärla, Göteborg! http://031graffiti.tumblr.com/
CASCADE!
Citera
2012-12-18, 09:05
Medlem
Citat:
Bra med material till en början! Hoppas du fortsätter att ladda upp äldre målningar emellanåt tillsammans med nytt och tidigare osett material. Skulle det visa sig att du uppdaterar med jämna mellanrum så har jag en del äldre bilder att bidra med, om det önskas.
Citera
2012-12-18, 11:37
Medlem
YoFools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Bra med material till en början! Hoppas du fortsätter att ladda upp äldre målningar emellanåt tillsammans med nytt och tidigare osett material. Skulle det visa sig att du uppdaterar med jämna mellanrum så har jag en del äldre bilder att bidra med, om det önskas.
Det Skulle gladligen uppskattas! Det är bara att höra av sig i PM när du känner för det!
Citera
2012-12-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ser väldigt bra ut, fortsätt snälla.
Citera
2012-12-18, 16:21
Medlem
Fappy11s avatar
När jag var i Gbg senast i somras så slogs jag av hur lite tags det är i city Finns det inga som bombar längre?
Citera
2012-12-18, 23:42
Medlem
Honeybadger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cliente
Jag kan hålla med dig att det finns få som kör som de gör i nuläget, dock tycker jag enda som gör det med bravur är Mayhem36 och Stop . Det finns andra som kör en del också, exempelvis Motor och Onani från Boa. Lipa över scenen gör jag varje dag och 04-07 gbg var väldigt mysigt.

Skål på det mannen! Motor och Onani gillar jag skarpt!
Citera
2012-12-19, 22:43
Medlem
Attjagorkars avatar
Var ligger famet där bland annat F-ups kört en herrans massa tribute pieces till GUD i deras film? Ser ut att ligga lite på landsbygden, ovanför betongväggen är det plåt har jag för mig.. Ta det i PM om det inte känns bra att skriva det öppet.

hörs.
Citera
2012-12-20, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Var ligger famet där bland annat F-ups kört en herrans massa tribute pieces till GUD i deras film? Ser ut att ligga lite på landsbygden, ovanför betongväggen är det plåt har jag för mig.. Ta det i PM om det inte känns bra att skriva det öppet.

hörs.
Inte helt omöjligt att du pratar om Stena's anläggning precis innan tingsdags-tunneln?
Där är det 2 stora pieces b.la från 2008, en i krom, en i vit.
Citera
2012-12-21, 13:20
Medlem
clientes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Inte helt omöjligt att du pratar om Stena's anläggning precis innan tingsdags-tunneln?
Där är det 2 stora pieces b.la från 2008, en i krom, en i vit.

Citera
2012-12-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cliente
Jag har inte sett filmen så jag vet inte. så på dig själv. :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in