Om jag ska summera 2012 (med reservation för att jag kan ha glömt diverse folk):
Gata: Tycker scenen har varit väldigt aktiv under året. CW(som även hållt uppe sina crews), Punk, BST, TSD, BOA, M2S, BEL, HNC, F-ups, BTW (Mest Stop) och RSC har kört på som alltid, ibland mer och ibland mindre. Men fortfarande stadigt. Sen finns det ju lite andra crews som t.ex. MBC, TC mflr som kör lite men det känns som dom är lite lugnare och kör mest lugna grejer.
Tycker att VSI (mest Tvek?), MSE, Bego,Plask förtjänar en stor eloge för all bombing som dom fläskat på med under året. Roligt att nytt (?) folk kör. Det ska dom verkligen ha cred för oavsett kvalitet på grejerna. Det är fucking röj hela vägen.
Bomber of the year? Plask, Catwalk eller Bego. Kan inte riktigt bestämma mig. Känns som Bego haft mest kvantitet, CW mest kvalitet. Plask mer kvalitet än bego men inte samma kvantitet, sämre kvalitet än CW men inte kanske lite mer kvantitet.
Stål: Tycker det är fett att BOA och MSE har kört igång en del. CNR's grejer har varit jävligt välproddade och feta. Kanske stundtals lite för wildstyle för min smak. Men ändå big up. Opie ska ha mycket cred för att hen kört så mycket och hållt uppe sitt One på stålet. RSC har varit vidunderligt feta under hela året. Det är enligt min mening RSC och TSD som delar kungakronan av stålscenen i vår vackra stad. TSD ska ha sjukt mycket cred för allt dom gjort under så lång tid också.
Jävligt kul med så mycket besök i staden av riktigt feta writers som t.ex. Ligisd och Nug.
Har jag glömt någon?
Tycker din analys av scenen är överlag otroligt bra och som andra har påpekat är det skönt med en bra rapport. Icke desto mindre skulle jag utbyta Catwalk mot Stop när du nämnde de tre största bombarna i gbg 12. Stop är även den som har haft mest kvalité av dem som har bombat mycket i Göteborg.
Tycker din analys av scenen är överlag otroligt bra och som andra har påpekat är det skönt med en bra rapport. Icke desto mindre skulle jag utbyta Catwalk mot Stop när du nämnde de tre största bombarna i gbg 12. Stop är även den som har haft mest kvalité av dem som har bombat mycket i Göteborg.
Fan då, han höll ju igång hela scenen på röda sten ett tag där, han torska väl inte hoppas jag? Såg att han målat med dem upp kommande kingsen 2BS nyss!!
Håll er till ämnet och ge fan i att bete er som barn i sandlådan.
Du som RPar för 0.09; vi raderar endast om det bryter mot regeln, inte för att någon RPat inlägget.
Kolla era PM, ofta svarar vi om era RPs är inkorrekta.
//mod
Håller med dig faktiskt. Stop har stilat på riktigt ordentligt. Glömde av honom totalt. Tycker även att Magr och Motor förtjänat en applåd.
Jaaaa, klart som fan skue har torskat, och det var han som gjorde så att allt i h hände. Alltså att alla panelerna gjordes och var i drift med allt. Han var ute på nätterna ensam och satt och scoopade. Nu har jag fått reda på att under de 3-4 veckorna han satt i häktet, så har han inte sagt ett piss. Det är just därför inget har hänt med de resterande killarna i h. Att inte dom är ute och trashar reginorna på nätterna är väl något man kan fråga sig..
Vad jag vet så kommer han aldrig sluta med målandet. Menmen, de som vet de vet!